bambi

The Molly Mall

Det har efterfrågats ett eget nätverk där vi Molly-fans kan köpa och sälja Odd Molly plagg utan att behöva oroa oss för kopior eller att försäljaren inte ens har plaggen. Jag kan förstås inte ge några garantier för att försäljaren är 100% ärlig. Men alla som säljer plagg här måste bifoga egna bilder på plaggen. Sen så kan man även komma överens om att prata via telefon om man är orolig... men det är upp till er. Jag vidarfodrar bara kontakten, sen får ni sköta affärerna som ni vill.

Om ni är intresserade av att sälja något Odd Molly plagg så finns instruktioner här.

Om ni är intresserade av att köpa något av plaggen så maila mig (mailadress finns under informationen om mig i vänstermenyn) så vidarbefodrar jag mailet till försäljaren!




Storlek 1:

                      
Atlas halterneck dress    Bubbles tunic                   
Sovereign -08                 Purple                                                  
1300 kr.                         900 kr.                                         
Nyskick                          Fint skick                         
Tags finns ej.                 Tags finns ej.                   



Storlek 4:

 
 Lovealot blouse  
 Chalk            
800 kr.               
 Tags finns.         



Efterlysningar

1.) LjusRosa Highwater 3/4 längd Stl 1
2.) Jamiro Knit Dress Stl 1
3.) Imagination Tank i grey och/eller dark powder i stl 2 (eller möjligtvis stl 1)
4.) Full emb..smock dress chalk stl 4
5.) Hole knitted cardigan #657 grå eller blå i storlek 1
6.) blus/tunika #496 living tenfold den med spets fram och rosor på ärmarna i vitt stl 2
7.) Crochet lovely knit strl 3 färg  av mindre betydelse
8.) Grandmas Coat i grått i strl 1
9.) Rutig kortärms blus med #320a, den fanns i Vive la difference kollektionen, strl 2
10.) Ltd Edition Silk s/less dress i stl #3
11.) 011A Velvet Pants, blå i stl 4
12.) #478 "Molly Dollar Dress" i rött med vita broderier i stl:2 från vinterkollektionen -08
13.) #327 light cotton embroidered s/s red storlek 1
14.) Tenfold knit jacket i bomull blå stl 1
15.) Tenfold knit jacket i bomull, helst i mörkare rosa stl 2 eller 3
16.) Finnes: Dudette dress storlek 1     Sökes: Samma klänning i storlek 2
17.) Full emb lace dress, 860R, chalk strl 0‏
18.) Bytes en # 810 ulleklänning i ljusgrått storlek 3 ( maestress selectife`) MOT en likadan men helst i färgen mörkblå eller mörkgrå i storlek 2 eller 3. ( Min klänning använd några gånger, färgen passar mej inte )
19.) 2st "Fields of lace" i powder och chalk, båda i storlek 3
20.) Jeanskjolen i storlek 3,  Missing Dress i rött storlek 3,  Spoiler i puder, antingen lång eller kort. Storlek 3 eller 4.,  Lovealot blouse almost black, storlek 3
21.) Bytes 4 continent x-stitch i färgen rose i stl 3 som jag skulle vilja byta till en i stl2 i samma färg eller möjligen i till den vita med blå band och blå broderier
22.) Great Day tunic i blått i stl 2
23.) Missing Dress i färgen röd, storlek 0
24.) Art Cashmere cardigan nr.870 (blush) i str.3 eller 4 och Original vs replica 1-0 nr.485 sidentunika i str.4
25.) T88 dress, pink, storlek 3
26.) Röd Taradiddle Dress Butterfly st 1 i mycket fint skick
27.) Jeanskjol strl 3 eller 4
28.) Bytes Berry dress i powder i strl 3, vill byta till strl 4.
29.) Tenfold Knit Jacket i bomull från våren 2009 i färgen chalk, strl 0
30.) Secret button tunic 856 i färg chalk och storlek 1
31.) Finnes: Alpacka mix long cardigan, blå, storlek 1     Sökes: Lovely Knit, blå, storlek 1
32.) Bytes Pleated denim skirt i strl 3, vill byta till strl 2.
#1 - Anonym

Hejsan!

Undrade bara om du vet vilket datum som odd molly kommer släppa sin Höst/Vinter kollektion på nätet, så man kan kolla på den!

Tack på förhand!

#2 - Linda

Efterlyser jeanskjolen ju... kram Linda

#3 - Dennis - 17 år och pappa

Har du röstat på mig i "veckans blogg"?



http://designbyjessica.blogg.se/2009/june/veckans-blogg.html#comment



Om du har det så har din röst inte räknats! Detta beror på att du inte har lämnat URL eller e-mail. Så rösta igen!



/Dennis*

#4 - Linda

Vad kul du hittat kjolen! Är den lagom i storlek eller liten? Vet du vad hon vill ha för den? Mailar di mig hennes mailadress eller ska det gå via dig? Tack o kram

#5 - Linda

Tack snälla för din hjälp... hoppas också vi komemr överens!

#6 - GI-Malin

Kan inte hitta din mailadress så jag provar detta ist. Jag efterlyser Grandma coat i almost black el marin strl 2!

#7 - Linda

Hej!

Du som är så intresserad av Odd Molly kanske kan hjälpa mig. Jag söker efter en röd poncho som är lite rödluvan inspirerad från en ganska gammal kollektion och det jobbiga är att jag inte vet vilken den kommer ifrån. Men det kanske du vet?

Tack för hjälpen

#8 - Lene

GI-Malin! Såg att det finns Grandmas coat i både Almost black och marin på content&task=view&id=52&Itemid=60" rel="nofollow">http://estiliodesign.se/index.php?option=comcontent&task=view&id=52&Itemid=60 Vet dock inte vilka storlekar. Maila och fråga.

#9 - Linda

Vill tacka för hjälpen med jeanskjolen - du är en guro på detta! kram Linda

#10 - Linda

Vill tacka för hjälpen med jeanskjole, du är en guro på detta ju!

#11 - Lene

Jag vill gärna efterlysa en rutig kortärms blus med nr 320a, den fanns i Vive la difference kollektionen, strl 2.

Samt denna blus i denna färg strl 2:

1.jpg" rel="nofollow">http://images.tradera.com/463/821704631.jpg

#12 - Lene igen

Länken till traderabilden funkar om man kopierar länken och klistar in (inte när man klickar, konstigt!)

#13 - Hanna

Hej Bambi,

Vet att du provat dudette dress. Hur var den i storlek? Jag har 0 i vissa plagg och 1 i vissa.

Skulle vilja efterlysa en Dudette dress blue i rätt storlek. Vet dock inte om jag behöver en 0 eller en 1. Hoppas du kan hjälpa mig :-)

#14 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Hanna: Jag provade den i storlek 2 (min vanliga storlek) och tyckte att den satt bra över bysten (har rätt så stor byst) men var lite lösare annars. Så det beror lite på din kroppstyp...

#15 - Maria

Hej!

Jag efterlyser



Pilgrim dress med underklänning, röd eller grå i stl 4



Smallville cardigan marinblå i stl 3



Barnyard dress marinblå i stl 4



Om någon vet var jag kan få tag i något av dessa plagg vore jag överlycklig!!!



//Maria

#16 - Sara

Hej, jag letar efter Spoilerdress (heter den så, föresten?) i storlek 4.

Färg? Helst lila..men intresserad av de flesta.



chin-chin Sara

#17 - Elin

Jag efterlyser en pilgrimdress med underklänning i strl 2.

#18 - Line

Är på jakt efter 2 plagg till:

~ VIT Tunika/klänning från äldre kollektion med Broderier i Grönt och Grått, har även ett tjockare broderat skärp. Denna har legat ute på Tradera i Grått för inte så länge sedan MEN jag söker den VITA i Size 0 eller 1.

~ Cashmere/Silk Dress från Vinter 07 i Grått Size 0



#19 - ANNICA

jag efterlyser den gråa kappan från amore spare integritas [samma som efterlysningen 8] i stl 3.

#20 - Mollie- GI Malin

Jag har en grandma coat i marin i storlek 1. De är ganska stora i storleken. Jag borde ha haft en 0...

#21 - ANNICA

efterlyser kappan från Amore spare integritas i grå och storlek 3.....

#22 - Linda

efterlyser även en underkjol.. en beige, brun eller rosa önskar jag, i strl 1 eller 2. vill du lägga till det på listan? tack/Linda

#23 - Sasha

Hej

Undrar om någon har och vill sälja kofta #657 grå i storlek 1. Den är nog från "Amore-Spare-Integritas" collectionen.Den är stickad och har knytbad i midjan,rätt ihållig.



Hoppas...

Sasha

#24 - Line

Linda, vet inte vilken underkjol du menar MEN jag har iallafall den i Silke, stl 2 Ljustljust Rosa Style 746...använd EN gång ~ dvs NYSKICK! Intresserad?

#25 - Maria

Hej!



Jag är på jakt efter en Grandma´s Coat (20) storlek 3 ljusblå och en Housetrucker dress (774) storlek 4 grå.

Någon som har tips? Håller tummarna.



/Maria

#26 - Camilla (lillmillan)

HJÄLP!

jag är ute efter odd molly:

woodroc robe stl 4 rosa eller blå (frotte)

jane loves terry tunika (frotte) stl 4 rosa

#27 - Mira

Hej,



Jag efterlyser Make Out Dress Strl. 4 helst ROSE annars den gula.

#28 - Hanna

Hej,



Efterlyser Dudette dress blue i storlek 0 alt 1.

#29 - Sara C

Hej jag efterlyser O.D kläder i storlek 0 finns tyvärr inte så många butiker som säljer den storleken.



om du får in en Lovely knit 0 den gröna med lila band ifrån vårens kollektion är jag intresserad av att köpa.



Tack för en mycket bra och läsvärd sida.

#30 - Sara C

Glömde att skriva att jag även är intresserad utav en #805 Hoodly Knit Jacket i storlek 0 alla färger går bra förutom rosa.



Tack på förhand

#31 - Anonym

Hej

Till Sara c

Såg en grön Lovely knitted jacket i 0 på Holmquist i Stockholm i måndags. Var på rea typ 1000 kr. Hade jag varit dig skulle jag ringa dit och om du inte bor i Stockholm kan de skicka det via posten. Kostar bara 50 kr extra. Jag brukar göra så med mina mollysar. Lycka till.

Mvh Sasha



#32 - Bina - everydaymolly

Jag har fått napp via min egen sida... nr 14 på listan kan strykas.

#33 - Sara C

Tack Sasha



Jag har mailat dem så hoppas nu att den finns kvar och till det priset.

#34 - Sara C

Vad glad jag är den fanns kvar och pris 800:- + 100 frakt. Som hittat!!



Tack åter igen Sasha för din hjälp och tack Bambi för denna sida för annars hade jag inte kunnat få denna hjälp.

#35 - Linda

Vill du lägga till på listan att jag skulle vilja ha tag på ett par #contour trouser, flared 725, dark blue i strl 3? Tackar...

#36 - Anonym

Hej igen!

Ja man skall verkligen tacka Bambi för denna sida;)



Det var så lite Sara. Jag lägger mycket tid på att leta efter Odd Molly jag vill ha så varför inte hjälpa om man ser någott ngonån annan vill ha. Förresten har du en Hoodly Jacket i chalk i 0 på www.ohbabyaustin.com Kostar 118 us dollar typ 915 kronor plus frakt. Nedsatt. Kolla där.



Sasha:)

#37 - Emilia

Jag söker denna topp till vänster som jag inte har en aning om vad den heter (vet någon får ni gärna hojta till!) http://bambi.bloggagratis.se/bild.php?filnamn=e840b3531131cd08f20f3275bdffcf98490993808270e.jpg

#38 - Lundamamma

Hej

Jag letar efter en mörkblå tenfold knit i bomull, stl 1 el. möjligtvis 0. Har letar överallt. Någon som sett en på senare tid.



/Johanna

#39 - Sofie

Till Johanna: Iisa i Malmö hade en i strl 0 kvar på sin rea häromdagen..

#40 - Lundamamma

Tack för tipset Sofie. Ringde dit med den var såld nu. Så om någon annan sett en, eller vill sälja en så letar jag fortfarande.

#41 - pepparkakan

Någon som hittat hatehate tee i strl 2 någonstans. Ni kanske kan agera skickebud? EJ almostblack.

Är good t-shirt lika stora i strl? Iståfall går det också bra. Behöver 2 t-shirts NU NU NU!!

#42 - Sara R

Efterlyses!

630 frilled blouse sleeveless strl. 1 från kollektionen Sovereign.

Modellen ser ut som 613 poplin sleeved frilled blouse, men är utan ärm och är mönstrad med ett sorts paisley-mönster med rosa och turkos toner. Bild finns att se på www.everydaymolly.blogspot.com. Så hör av er om någon har en sådan som ni kan tänka er att sälja.

#43 - Petra Jedborg

Hej, jag har precis köpt Odd Molly #385 wrap färgerna i färgerna beige,( nougat)och grå brodyrkanter runt armarna och fållen längst ner, i övrigt är den turkosmönstrsd.Eftersom den är så urringad undrar jag om ett spoilerlinne inte skulle vara snyggt under. Är det någon som har en passande färg i stl 3, har förstått att den är liten i stl

#44 - Anonym

Finns inte jeanskjolen på Tradera i stl 3? Har för mig att jag såg den där...

#45 - Linda

Hej!

Jag har eftersökt en grå Grandmas coat i strl 1. Är det nån som vet hur de är i storlekarna, små/stora?



Tack för hjälpen!

Hoppas nu att nån har nån ide på var jag kan få tag på en!



Linda

#46 - Alexandra

Hej!

Jag efterlyser en blå Missing Dress i storlek 1.



Tack för hjälpen!



Mvh Alexandra

#47 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Linda: Jag har hört från flera att dom är stora i storlekarna och att man kan gå ner i storlek på dom. Men jag har aldrig provat en grandma's coat själv...

#48 - Lotta

Letar efter en blus stl 4 med liten puffärm i chalk med röda och lila broderier sam kantband i beige från kollektionen Hands off a lover samt superpleated blouse stl 4 i white eller pink från sommarkolektionen 09. Mvh Lotta

#49 - Zun

Finns det ingen som har tröttnat på sin, eller vet var man kan köpa Imagination Wrap i grått strl 1 eller chalk strl 1 (eller är de stora i storlek så man kan gå ned till en 0?)



Pleaaaaaase ;-)



/Zun

#50 - Anonym

Limited silkdress strl finns på Fashion-secrets tror jag. VILL också ha!



Hur är crochet lovely knit i strl?

#51 - Anonym

Nu finns Limited silkdress i storlek 3 på Tradera:



http://www.tradera.com/Missa-inte-denna-UNDERBARA-ODD-MOLLY-Tunika-klannig-Strl-3-auktion_95596243

#52 - Pokergirl

Söker en lila grandmas coat, strl 3.

#53 - Petra

Hej!

Efterlyser en röd eller marinblå Grandmas coat strl 2 samt en Lovely knit jacket i strl 2, helst beige med orange knytband alt andra färger.



Blivande OM-freak ;-)



Petra

#54 - Maria

Hej ! Söker med ljus och lykta efter en Lovely Knit i stl 4. Någon som har en ???? Hoppas det ler

#55 - Madde

Hej! Jag efterlyset en beige #665 Smalleville Cardigan

i storlek 0 eller 1 beroende på hur de är i storleken i bomull. Kollektionen heter Amore Spare Integritas och är från våren 2008.

#56 - åsa

Hej!

Söker en 613 i vilken färg som helst i storlek 4. Har poplin love smock blouse storlek 3 i vitt och rosa att sälja och en blårutig med snöre i halsen från i julas, också i storlek 3. Alla är nya och inte gjorda för min figur.

/Åsa

#57 - Jenny

Hej!



Vilken härlig sida! Jag toksöker en jeanskjol, strl 2 el 3. Vet inte hur de är i strl...

Hade blivit superglad om ngn hade tips att ge :)



Tack så länge!



- Jenn

#58 - Zun

Hallå alla Odd Molly fans!



Bambi: Nr 4 kan strykas, jag har fått tag i en nu via butik. Är dock inte 100% säker på att jag passar i den, så om någon annan är intresserad av att köpa den kan ni kontakta mig.



/Zun

#59 - Zun

Förlåt, ser att jag har skrivit fel i kommentaren här ovan, det är nr 5 på listan som kan strykas. Imagination Wrap grå strl 1



/Zun

#60 - Susanna

Är det någon som vet var jag kan hitta Imagination Wrap i storlek 2 rosa, helst rea? Hur är den i storlek?

#61 - Susanna

Är det någon som vet var jag kan få tag på Imagination wrap, rosa storlek 2 helst rea? Hur är den i storlek?

#62 - Susanna

Jeanskjolen i storlek 3 kan finnas kvar på Bimbo fashionwebshop, en finsk webshop. Jag beställde min därifrån för halva priset.

#63 - Jenny

Susanna --> Kan inte du maila mig? hoppar av glädje :-D



[email protected]

#64 - Sofie

Skulle vilja köpa en fields of lace i strl 0 eller 1. Helst i chalk, powder, eller vit.

#65 - Petra

Hejsan! Jag söker efter en Lovely knit jacket i färgen turquoise och i storlek 1. Vet någon var man kan få tag i en sån??

#66 - Maja

Söker med ljus och lykta efetr en Crochet lovely knit,strl 3 . färg av mindre bet.

#67 - Ia

Haloj... Jag efterlyser makeout blouse dark pink strl 1 (eller 0 funkar oxå...) Någon som vet hur jag hittar en?? Hemskt tacksam för hjälp!

#68 - Line

1:an & 2:an kan strykas ~ har ÄNTLIGEN hittat både MEN är fortfarande på jakt efter:



~ VIT Tunika/klänning från äldre kollektion med Broderier i Grönt och Grått, har även ett bredare broderat skärp. Denna har legat ute på Tradera i Grått för inte så länge sedan MEN jag söker den VITA i Size 0 eller 1.

~ Cashmere/Silk Dress från Vinter 07 i Grått Size 0



MVH: Line

#69 - Susanne

Har en sådan i strlk 3 NY med tags. Vill ha en strlk 4. Kan tänka mig andra färger.



Mvh Susanne

#70 - Susanna

Jag vill gärna byta min Fields of lace powder storlek 2 mot en likadan fast vit i storlek 1 eller 2. Någon som är intresserad? Maila mig [email protected]

#71 - Anna

Jag vill köpa en Berry Dress i vit strl 2!

Maila mig!

#72 - Susanne

haha kan ju vara bra med mailadressen också..

alltså har en "Bombar" jacka i strlk 3. Vill ha en i strlk 4. Helst samma färg men är öppen på förslag!



http://www.familjeliv.se/hem/isako/gallery/phpswrkaw.jpg



Kram kram

Susanne



[email protected]

#73 - Lene

Halloj! Nr 13 kan strykas (Pointellelinnet), fick tag på ett på Trendsales.

Ha det gott!

#74 - Carina

Hej! Jag ska ev. sälja en Veranda Coat från serien Burn baby burn. Jag undrar om någon kan hjälpa mig med att hitta modellbilden på denna någonstans? Jag har bara hittat en av den grå färgen. Jag har en vit/beige. Hoppas nån kan hjälpa mig med en länk till en sida som har bilden av Veranda Coat. Tack på förhand!!

#75 - maja

Carina: vilken strl? Är intresserad av veranda coaten. maila bilder om du kan

[email protected].

#76 - Carolina

Hejsan!

Jag vill gärna köpa en mörkblå kjol #726 stl 4 och mörkblå byxa #725 stl 4 från vårens kollektion. Jag har lyckats hitta kavajen på rea men vill gärna ha ett komplett business set! :-)



Några tips?

#77 - M

Hej :).

Vilken rolig sida. Jag är dock inte så insatt i alla kollektioner och OM-namn.

Men jag är ute efter en stickad klänning med en stor fjäril på ryggen. Tror att det är en modell med nr 810???

Skulle vilja ha den i stl 1, om den är normal i storlek. Nån som vet hur stl är? Vet ej vilka färger som finns, men kanske i grått??? Men är öppen för andra fäger :). Vad ligger de i för pris?

Hur är danske Trendsales att använda, som Tradera?

Tacksam för tips och svar :).

#78 - Anna K.

Hej på er,



Jag skulle vilja efterlysa en Bubbles tunic i grått med orange broderi. Storlek 2 blir nog bra.

Kan detta läggas till på efterlysningslistan? Tack på förhand.

mvh/Anna

#79 - Grethe

Hei,



Jeg ønsker meg veldig en Art Cashmere cardigan no.870 i størrelse 3 eller 4. Er det noen som vet om den finnes å få kjøpt noe sted?



Mvh

Grethe

#80 - lotta

Hej!



Jag har en ljusrosa cardigan #871 till salu i strl 1. Men jag vet inte vad själva "namnet" är på den...? Letar och letar... hur hittar jag det, för att lättare kunna annonsera ut den här?



Svara gärna till [email protected]



(Alla tags och kvitto finns, inköpt i butik)

#81 - Anonym

Hei,



Er det noen som har sidentunika nr.485 Original vs replica 1-0 å selge meg i str.4?



Mvh

Grethe

#82 - Elisabeth

Hej! Jag letar efter en "Jane loves Terry" tunica, i storlek 1, helst färgen blush. Hälsningar Elisabeth

#83 - Anna

Hej!



Vilken bra idé det här är! Jag vill gärna köpa en spoiler underkjol i grey/blue i storlek 1.



Hälsningar Anna

#84 - margrethe

Hei, jeg har en helt ny "fields of lace dress" i str. 4, färg powder, tags kvar och kvitto. kr. 800.- inkl. frakt. kjøpt på Daisy i Oslo.

#85 - Vicky

Hej! Är det någon som har något tips på vart jag kan hitta Check me tunic #17, i storlek 2? Gärna nån sida i sverige el danmark som inte har så dyr frakt.

#86 - Jessica

Hej! Vill gärna ha tag på en Daily Lovin eller en Odd Molly loves you blus, helst i vitt stl 2.

#87 - Birgitte

Jeg efterlyser Dress T 88 Pink i strl 3



Er der nogen som kan hjælpe mig:-))



Mange hilsner



Birgitte

#88 - Zun

Jag säljer fyra Odd Mollysar (alt. bytes till andra plagg strl 1), har än så länge bara lagt ut dem hos Bina på http://everydaymolly.blogspot.com/2009/08/swap-kop-salj-efterlys-hos-bina.html



Maila vid intresse/för bilder



/Zun

#89 - Jenny

hej



Jag söker en "pleated denim skirt" (jeanskjolen) i strl 2. Har ev. en helt ny med tags i strl 3 att byta med (om jag kan skiljas från den) :-D



- Jenny, [email protected]



#90 - Katarina

Hej alla!

Tänkte nämna lite här om min impulsköp som inte blir använda och säga vad jag söker så kanske man kan byta eller så=)

Jag har en Artology long skirt lite blue (lagt ut på tradera igår,oanvänd strl 2)En röd superpleated blouse strl 2 endast provad ochså ute på tradera nu)Grandmas coat marin med vita stickningar,endast haft över axlarna ett par ggr i trädgården,köpt för stor och byter gärna till svart el marin strl 2.

Har en röd Crochet knit strl2 säljes då jag köpt fel färg,passar inte i rött så den är heller inte anv utan endast haft den hemma o provat,byter gärna till ev grå eller marin strl 2.

Har en Blushing at my thoughts,ny och oanvänd ute på tradera också,köpte både almost black och vit el chalk med marin broderi men passade bara i den svarta tyckte jag så den är till salu,kan tänka mig att byta mot någon annan top som jag inte har i strl 2.Nästan alla mina Mollykläder är köpta i butik i Borås,en del har sina tags kvar en del inte som jag trott jag skulle bosätta mig i.

Tack för en trevlig blogg!



Bästa hälsningar



/ Katarina



#91 - Katarina

Jag igen=))

Kom på att jag köpte en spoiler underdress marin mönstrad med dubbla spetsar nertill förra veckan(underbart snygg i strl 2) men vill ha en kortare,alltså tank istället...finns det någon som kan byta eller GÄRNA sälja sin HELST MARIN spoiler tank o helst med vit spets,en infälld och en i nederkant(inte med i nya kollektionen..gråååt)...skulle bli såååååå glad!



Ha en bra dag alla!

#92 - anna

Säljer en underbar Bubble Blouse grey i storlek 2. För liten till mig. Kanske någon av er är intresserad.

Finns på Tradera.

http://www.tradera.com/Odd-Molly-Bubbles-Blouse-Grey-653-st-2-auktion_97897561

#93 - Lina

Hej,

Jag vill gärna komma in på listan med efterlysningar. Söker efter en blå Millie zip cardigan modell 873 i storlek 4. Begagnad eller ny spelar ingen roll. Jag håller tummarna!!

//Lina

#94 - Anna

Hej



Efterlyser en kofta - Kyoto - i stl 2 och färgen chalk!



Anna

#95 - Anna



Söker en kofta - koyoto - i stl 2 i färgen chalk helst i ull!!



[email protected]

#96 - Katarina

Lägger in länkar till mina Mollysar här om någon vill köpa, alla plagg är i toppskick eller oanvända,och om någon har crochet knit i marin så snälla HOJTA=)



http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-CROCHED-KNIT-VIRKAD-FOR-HAND-SHABBY-CHIC-LANTLIV-auktion_97448164



auktionen ovan går ut 6e sep kl 18.56



http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-ODD-MOLLY-ARTOLOGY-LONG-SKIRT-SA-FIN-NY-OANVAND-auktion_97782357



auktionen ovan går ut 13 sep kl 19.02 möjl till köpdirekt



http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-GRANDMAS-KOFTA-TROJA-KAPPA-ODD-MOLLY-JACKA-42-44--auktion_97820003



auktionen ovan går ut 14sep kl 14.39



Snälla skriv ett inlägg här el mejla om du har en spoiler tank i marin med vit spets.



Jag har även drömkappan Once in a lifetime coat svart med pärlbroderier strl 3, den var för stor för mig..HELT NY och oanvänd i originalpåse...dyr, MEN VILKEN DRÖM!!!!Måste upplevas,så fantastiskt UNDERBAR!



Önskar alla en bra dag!



[email protected]



#97 - Jenny

Hejhej



Jag har en Buffalo Gal Jeansjacket (jeansjackan), strl 2 - helt ny med tags.

Modellen är normal till lite stor i strl (jag vill ha den lite tight), stretch, figursydd och superskön. Tyvärr aningens för stor för mig...

Önskar byta till en strl 1 el säljes för 1300:-



- Jenny, [email protected]



#98 - Johanna

Hej. Jag vill verkligen ha en fields of lace helst röd i storlek 1-3. Och vill även ha tenfold knit i bomull 3 eller 4:a.

/johannna [email protected]

#99 - Zun

Jag har precis fått hem en #327 i färgen powder storlek 1, men inser att färgen tyvärr inte passar mig. Tags kvar, beställd från Estilio Design för 895:-



Säljes för 895:- inkl frakt alt bytes till annat Odd Molly plagg storlek 1 i bra skick - kom med förslag!



/Zun



[email protected]



#100 - Annica

Jag efterlyser en:

"Pleated Denim Skirt"

i storlek 3 eller 4.

Och en:

"Kyoto knit cardigan"

Dark powder i storlek 3 eller 4

Är det någon som kan tänka sej att sälja dessa plagg åt mej?

Annica

#101 - Annette

Jag efterlyser en Wafer Blouse i stl. 3 eller 4

I röd eller powder.

Tror den är från sommarens -09 kollektion.

Någon som har denna blus och kan tänka sig att sälja den till mig??

"håller tummarna".....

//Annette



#102 - Annette

Blusen jag söker har nummer 951 och heter alltså "Wafer Blouse" i siden, powder eller rött.

Hoppas det finns någon här som har en sådan och vill sälja den till mig!!

//Annette



P.s en toppenidé detta, Bambi! =)



[email protected]

#103 - Cissi

Jag söker en odd molly 327 vit med mörkblå brodyr. En vän har tvättat sönder sin och letat med ljus och lykta efter en ny i en halv evighet. Några tips?

#104 - Katarina

Hej Cissi



Jag har en ute nu i strl 2 på Tradera,den är ny,köpte den och en i almost black och den med blå brodyr blir inte använd då jag inte klär i den,lite tid kvar innan auktionen går ut,länk nedan om du vill titta,har även fler mollyplagg ute nu och det kommer mer,bl.a v-ringad lammullströja i grått strl 1(men passar 38)samt funderar på att sälja en cashmere,jättesöt tröja i blått med genombrutet mönster under byst,ärm till armveck,en kanpp fram så det blir en cirkel när man knäpper,knappt använd,underbart lyxigt matrial,



auktions nr till blusen/tunikan m blå brodyr på tradera



97781128

Mvh Katarina



http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-327-ODD-MOLLY-BLUSHING-AT-MY-SA-FIN-NY-OANVAND-auktion_97781128



#105 - Zun

Jag har en #327 i färgen powder strl 1 helt ny med tags som dessvärre visade sig vara helt fel färg på mig gråter Någon som vill swappa till sig den? Bombardera mig med förslag!!



[email protected]



/Zun

#106 - Zun

Bambi: Overlap Judette strl 1 och Four continents s/less blouse strl 1 som jag har till salu i Molly Mall är nu sålda så du kan plocka bort dem!



/Zun

#107 - Marie

Jag har en underbar Crochet lovely knit röd i storlek 2 som jag tänkt sälja då den är för stor för mig=( Såg att det var nån härinne som letade efter den modellen? Jag byter annars gärna mot en 1:a, röd eller rosa helst

#108 - Erika

Hej!



jag skulle vilja efterlysa en nylon parker coat från 2008 i grönt stl 1 , helst oanvänd eller obetydligt använd. Det är viktigt att det är 2008 års modell, med vitt luddi inuti. ( tycker dessa har snyggare finish än de som kom i år.)

#109 - Anna

Söker en Everyday long cardigan i färgen rose stl 1.



[email protected]

#110 - Åsa

Efterlyses!!!



Jag söker en Spoiler underdress i blush i storlek 2 i fint skick. Det är den med blommor på :) Skulle bli överlycklig om någon ville sälja en sån till mig.



[email protected]



#111 - Ann

Jag efterlyser en "laxrosa" pointellemönstrad tunika m långärm från "amore spare integritas" is strlk 1 el 2

#112 - Maja

Marie: jag vill köpa din Crochet, röd Maila mig om du har den kvar?



maja

#113 - Maja

Marie ovan med crochet knit röd. Jag är intresserad, jätte intresserad om du har kvar den?

Är det en stor 2:a



Maja

#114 - Åsa

Jag vill köpa bloomers/mamelucker i storlek 1. Färg spelar ingen roll, jag är så galen i plagget att jag köper alla färger :D



Jag betalar bra!



/ [email protected]

#115 - Mia

Jag letar som en tok efter Odd Mollys jeanskjol i strl 2!

Betalar bra för den om någon vill sälja den till mej:-)

#116 - Jenny

Hej! Någon som vet var man man kan få tag i:



Odd Molly, #528 Alpacka mix, i färgen ROSE strl 0 ??



Hittar inte någonstans.... :o(



Mvh Jenny

#117 - Zun

Jag en #327 i färgen powder storlek 1, men inser att färgen tyvärr inte passar mig. Tags kvar, beställd från Estilio Design för 895:-



Byter gärna den mot en #327 strl 1 i någon annan färg (dock ej mörkblå, den har jag redan) eller annat förslag.



/Zun



[email protected]

#118 - emmathilda

Hej! Jag efterlyser 2 mycket speciella klänningar, och framförallt svårfångda!



Jag söker never forget the reason dress i storlekarna 1-4!



Och Dollar dress i röd färg med lila band runt o storleken 2-4!



[email protected]



#119 - Marie

Hej alla



Först till MAJA! Ursäkta, såg aldrig ditt svar om chrocheten tyvärr utan lade nyligen ut den på Tradera där den såldes efter 5 sek typ;) Hoppas det var du som köpte då! Obs att den är stor i stl, så om du hittar en är det bättre att gå ner en stl. Den sitter snyggare då, töjer sig ju lite också vid användning.



KAN nån av er medmollyholics hjälpa mig? Jag bara MÅSTE ha en FoL i rött, stl 1 eller 2. Snälla, snälla, snälla - var kan jag hitta denna ljuvliga skapelse månne?



[email protected]

#120 - Ann

Ingen som har en laxrosa trikå tunika m spets mönster från vinterkollektionen 08 (tror jag)i strlk 0-2 att sälja??



//MVH Ann

#121 - Anonym

Har en grandmas coat i marinblått, i stl. 1, helt oanvänd, som jag skulle vilja byta till en likadan i fint skick! i stl. 2. Ev. säljes den.



Inköpt på countrydreams i våras. Tags och påse finns kvar. Den är endast provad. Tyvärr lite för liten för mig i ärmarna.



/Fia



[email protected]

#122 - Katarina

Hejsan



Har en vacker virkad poncho i mörkbrunt till salu om någon är intresserad samt en oanvänd kjol Artology Long Skirt, Lite Blue,köpt på Jutaboden i Borås.Finns här några dagar till(länkar nedan).

Ha en härlig söndag alla!



/Katarina



http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-159-HANDVIRKAD-PONCHO-MYCKET-SVARFANGAD--auktion_100051079



http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-ODD-MOLLY-ARTOLOGY-LONG-SKIRT-LITE-BLUE-NY-NY--auktion_99646528

#123 - Åsa

Jag har en #622 Palette Wraparound i purple i storlek 2 jag gärna skulle vilja byta mot en i samma färg fast i storlek 1.



Någon? Anyone?



:)

#124 - Karro

Hej!

Letar med ljus och lykta efter en spoiler underdress royal i storlek 1.Hoppas,hoppas någon vet var den kan finnas..

Hälsningar Karro

#125 - Tabby

26.) Röd Taradiddle Dress Butterfly st 1 i mycket fint skick:



Har fixat en nu så det kan tas bort.



Tabby

#126 - Lotta

Hej!



Tre impulsköp, inköpta i svensk butik, kvitto och tags finns kvar! Endast provade, aldrig använda eller tvättade.



* #871 Gallery Cashmere i färgen "Rose", strl 1



* #400 Summer of 2007 tunic i färgen "Rose", strl 2



* #912 Make Out Dress i färgen "Mid blue", strl 2



Maila mig på [email protected]

#127 - Tabby

Har ett par helt nya bloomers i dark pink (cerisa) st 0.

Jättefina till bl a Taradiddle Dress Butterfly i dark red eller powder. De känns inte som jag, så jag vill byta dem mot Odd Molly knästrumpor (nya eller nyskick) i färgen chalk, rosa, dark pink, dark red eller mörkblå. Helst bomull.



[email protected]

#128 - Katarina

Hejsan



Säljer en marin inte helt vanlig jättefin kofta #346 samt en vacker spetsblus/tunika,present som var för stor,modell #611....länkar nedan... 5dagar kvar på blusen och 11 på koftan....sen vill jag säga att jag fått tag i blå el blågrå spoilerdress så behöver inte det längre...tusen tack!



http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-TUNIKA-BLUS-EFTERTRAKTAD-SPETSAR-SHABBY-CHIC-3A-auktion_101424933



http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-KOFTA-TROJA-JACKA-ODD-MOLLY-JACKA-36-38--auktion_101788760



Önskar alla en fortsatt bra söndag!



Mvh Katarina

#129 - Anonym

Hej,

efterlyser odd molly freedom blouse 54 lite lilac i storlek 0. Vet nån vart jag kan få tag på den? Eller om nån vill sälja,gärna i Göteborg.

Tack!

mailadr: [email protected]

#130 - Tabby

Bloomers i dark pink kan tas bort nu. SÅLDA.



Tabby

#131 - Kattis

Hej!

Jag letar efter någon bild på klänningen #954 confetti tunic. Jag har sett den rosa på bild men söker nu på den med beige botten och den med röd botten. Har någon tips åt mig? MVH Kattis

#132 - Katarina

Hejsan



Nu har min spetsblus blivit såld i mitt inlägg ovan så den finns inte här längre men har en....



.... SÅ MYSIG tjock kofta,stickad från Vive La Difference som bara hängt i garderoben för den är alldeles för stor till mig,grå och i strl 3 toppskick,du kan se den här om du är intresserad.



http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-KOFTA-TROJA-JACKA-333-NYSKICK-STRL-3--auktion_102255350



köpte även ett par byxor #725 endast provade,så himla ursnygga men var små till mig,byter gärna till strl 3 eller säljer,grå med söt vit fjäril vid volangben... som hightpant fast i fintyg med gylf och knapp,superfina och sitter som gjutna(fast jag behöver strl 3 då)!De jag säljer eller byter är i Strl 2.



Ha det bra!



/Katarina



#133 - Katarina

Länk till de superläckra byxorna #725 Contour Trouser Flared om någon är intresserad och som sagt ovan,har du strl 3 så hör av dig.



Bästa hälsningar



Katarina



http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-725-CONTOUR-TROUSER-FLARED-LACKRASTE-BYXORNA--auktion_102589029

#134 - Tabby

Har en ny (än så länge ;-)) beige ullkjol från OM. Supersöt klockad modell. Storleken är 1 så den är lite stor för mig. Skulle gärna vilja ha en i st 0 så ett byte vore intressant. Andra kjolar kan oxå vara av intresse.



Så här ser den ut:

http://images.tradera.com/971/92845971_1.jpg



Tabby



[email protected]

#135 - Cicci

Har en blå Crochet knit 233 a i storlek 3 om det är någon som är intresserad.



#136 - annica johansson

hej! söker en missing dress i rosa stl 2 eller 1,osäker om denna va stor i stl?maila o berätta gärna.jag har srl 2 normalt.skriv pris o skick, [email protected] Mvh annica

#137 - Zun

Funderar på att sälja min Tassel bag i färgen chocolate. Använd vid ett tillfälle och därför i nyskick, tags finns fortfarande kvar. Maila mig vid intresse.



zunderbar.blogspot.com



/Zun

#138 - Zun

Hm, mailadress kanske ;-)



[email protected]

#139 - sanna

Jag hittar ingen mailadress till dig men jag vill köpa

neverforget the reason dress storlek 2 som är utlagd på Molly Mallen till försäljning.

Hör av dig med uppgifter är du snäll.

#140 - Anna

Letar efter en Voile Short Dress i Chalk stl 1.



[email protected]

#141 - Zun

Tassel bag är på väg att bli såld på Tradera nu.



http://www.tradera.com/Odd-Molly-suede-tassel-bag-ny-m-tags-Julklapp-Fraktfritt--auktion_103800496



/Zun

#142 - Ann-Sofi

Hej! Visste inte riktigt hur jag hittade på din mail adress, så jag testar här istället. Är intresserad av "Never forget the reason dressen i stl.2" som det är någon som säljer. Kan du vidarbefodra mailet till henne tror du? Tack snälla på förhand!

mvh Ann-Sofi

#143 - Katarina

Hej



Säljer min fina Hearted tunic strl 1 i almost black nu pga att jag behöver en i strl 2 istället,har du en 2a som är för stor för dig möjligen?Köpte 1an för att 2an var slut men den är för liten så nu har jag lagt ut den på tradera,du kan se auktionen här...snälla mejla mig om du har en 2a.El lämna kommentar under här med din mejladress.



http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-HEARTED-TUNIC-09-SHABBY-CHIC-LANTLIV-1-2-S-M-auktion_104469478



God fortsättning önskar jag alla!

Mvh Katarina

#144 - Ingrid

Hej,

jag efterlysar jeanskjolen (pleated denim skirt) i str 3. Får gärna vara mycket använd :)

mvh Ingrid

#145 - ingrid

Glömde emailadressen, i fall någon har en jeanskjol (str 3) att sälja :)



Mvh Ingrid



[email protected]

#146 - Therese

Jag söker ett par mörkblå eller grå Bloomers i storlek 3 och en spoilerdress i choklad eller lila storlek 3.



Någon som vill sälja eller vet vart jag kan få tag på dessa plagg?



Mvh, Therese

#147 - Heidi Pekkinen

Hej.

Mailade dig, men är inte säker om de kom fram till dig.

Men, Är otroligt intreserad av Never forget the reason dress.

Priset är ok.

Men om du ger min mail addres till säljaren, så kan vi kolla om klänningen finns än.



Mvh Heidi

#148 - CIcci

Jag säker Never forget the Reason i storlek 3 eller 4 samt Brand New second hand dress ( färg kvittar) i samma storlekar. Seriös! :)



Mvh Cicci

#149 - Heidi Pekkinen

Hej ni alla mollysar!

Är de någon som kan hjälpa mig med 3 Odd Mollyn

Field of lace powder storlek 1 el 2.

Never forget the reason dress # 783#storlek 2 el 3.

Dress #770# storlek 2 el 3.

Har lätat över allt, utan lycka!

Betalningen kommer vi säkert överens om.



Mvh Heidi

#150 - Heidi Pekkinen

Smart som jag va, så glömmde jag min emailadressen



[email protected]

#151 - Malin

Hej.

Jag efterlyser en Odd Molly-klänning #517 cashmere/silk dress, antingen i grått eller beige.

Storlek 0 eller 1.



Vänliga hälsningar Malin

#152 - Marie Östlund

Hej !

Jag har en Everywear dress (Modell 810) Chalk. Stl 2 som är sparsamt använd (2-3ggr) i jätte fint skick som jag skulle vilja byta mot en större. (Stl 4)

#153 - Anna

Vill gärna få tag på ett par over knee socks i rosa/vitt mönster (Lovely knit mönster)!



[email protected]

#154 - Lena

Hej,



jag letar desperat efter följande plagg:



* 810 everywear dress, chalk/almost black eller blå stl 1

* Full embroidered (smock) dress stl 0 (alla färger intressanta)

* 9th sweater stl 0 chalk



Oerhört glad om någon vill sälja! [email protected]

#155 - Anna

Hej!



Har ett jättefint Pärlarmand i purple från vårkollektionen 2009 till salu! Helt nytt i tygpåse!

[email protected]

#156 - Pernilla

Hej!



Söker en Alpaca mix long cardigan från hösten/vintern -09. Gärna i grått.



[email protected]



#157 - Pernilla

Oups..... glömde ju storleken :-S



Helst stl. 0 men stl 1 går nog också bra.



[email protected]

#158 - Lotta

Hej,



Jag undrar om någon här vill hjälpa mig.. Jag undrar vilka modeller som är utsatta för kopiering? Är det alla? Känner till MakeOutDress, men finns fler modeller som kopieras? Eller vet ni nåt forum där man kan få svar?



Tack på förhand! (svara gärna till min mail)

/Lotta

#159 - Lotta

Oj, såg inte att min mailadress ej publiceras... Den kommer här;

[email protected]

#160 - Marta

Hej!

Är på jakt efter en full emb smock dress i strl 0 främst i färgerna choklad eller royal, men är även öppen för förslag.

Om du tröttnat på din hör av dig till:

[email protected]

Tack på förhand :-)!

#161 - Sasha

Efterlyser #859 FULL EMB SMOCK DRESS I färg Pearl i storlek 0 eller 1 eller 2 Hoppas någon har den och vill sälja den..

#162 - sasha

min mailadress [email protected]

#163 - My Karlsson

Tycker om det du skrev! Underhållande att se lite sunda saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

#164 - hellen

Hej

Odd Molly Voile Short TASSEL Top i stlk 2 önskas köpa. I färg Rosa, jeansbåmörkturkos, brun eller förslag

Snabbt