bambi

Lite belöning...

Det är så viktigt att belöna sig när man är duktig. Många belönar sig med en bulle eller en påse godis och det är inget bra belöningssystem. Idag när vi gick och handla så köpte jag dessa två saker till mig
  • Tidningen Lifestyle - Jag har aldrig ens sett denna tidning förut och det såg ut som en bra tidning! Efter att ha suttit ute på balkongen i solen och läst den lite så kan jag konstatera att det var en väldigt utseendefixerad tidning med massor med artiklar om plastikkirurgi, smink och hårtips.


  • Earl Grey Grädde - Lite löste till vår underbara tebryggare. Detta te ska avnjutas ikväll under en filt framför tv:n.

Min stora belöning (efter jag har klarat av mina 3 veckor ren kur) kommer att vara en Odd Molly... jag har bara inte bestämt mig ännu vilken! Jag kikar hela tiden på Tradera, men jag blir så less på alla misstänkta kopior som finns där  :(