bambi

Då var det klippt!

Äntligen har jag klippt håret. Känns som en evighet sen (var nog ett halvår sen). Jag klipper mig alltid hos Karin på Hårgänget på Götgatan. Jag blir alltid så nöjd efteråt. Det blev inte riktigt lika kort som annars, skönt att ha lite längd kvar.

Lite tråkigt är det bara att jag inte fick någon tid för färgning! Men det var fullbokat hos alla färgare nu och jag ville absolut hinna klippa mig under jullovet så det fick bli bara det denna gång...

Dagens outfit:

* Deirdres dress (bästa gravidklänningen!)

* Mammasstrumpbyxor i ull från Twilfit

* Raggsockor

* Mage i 25:e veckan (v24+0)
#1 - Ina

Du är jättefin i ditt nyklippta hår och i klänningen är verkligen också så fin. kan tänka mig att den är mjuk och skön för magen att växa i!

Angående ditt inlägg nedan, jag har också varit med om det under mina graviditeter och jag har också bara bemötts med respekt och förståelse. Så skönt när man befinner sig i en sådan situation och blir så rädd.

Kram Ina

#2 - Peggy

Klänningen är så fin ! jag hann aldrig med att köpa en så jag får beundra den på andra :-) Visst är det skönt att vara nyklippt ! Fint blev det oxå :-)

Ha d gott !

Kram!

#3 - Malin

Klänningen är verkligen urfin och mysig! Härligt med nyklippt hår! /Malin

#4 - Tina

Jätte fin är du!



Kram