bambi

Sneak peek på vårkollektionen - 5 dagar kvar!
Några plagg som förutspås bli favoriter och storsäljare ur vårkollektionen är dessa (sen får vi se hur det blir):

#200 Kettle coat, ska tydligen vara ännu finare än på bilderna! Och inte lika tung som många andra stickade coats (typ Grandmas) kan bli. Butikspris: 4200 kr (4300 kr för den med metallictrådar)

 

 

#229 Alchemistry dress, luftig och somrig klänning som förutspås bli allas favorit sommarklänning. Eller vad tror ni? Butikspris: 2500 kr.

Sen så suktar väldigt många efter #230 Fonda dress (som jag redan har bloggat om här) och där kommer butikspriset att vara 1700 kr.
#1 - Sara C

Hej Bambi



Många fina kläder både i vår och sommar kollektionerna.



Är inne varje dag och läser, alltid lika kul.



Inga bilder på lotta lotta i de olika längderna och pris på dem?



Kram Sara

#2 - Ina

Det kommer inte bli någon Cettle coat för mig men den är väldigt fin det måste jag säga! Däremot är Alchemistryn är favorit hos mig som hos många andra. Vet du om den kommer i fler färgställningar?

Kram Ina

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Sara C: Jag har ju redan skrivit om dom... men får se om jag får ihop ett inlägg med dom igen. Priserna kommer i allafall ligga på: Lottalotta coat 3400 kr, Lottalotta jacket 3000 kr och Lottalotta long coat 3700 kr.



Ina: Den kommer även i Rouge som kommer vara billigare och kosta 1700 kr.