bambi

Sista arbetsdagen...
Imorgon är sista arbetsdagen, nåja, inte helt sant... eftersom jag kommer behöva sitta hemma och rätta en hel del och så kommer jag vara ansvarig för slutbetygen i mina kurser. Men imorgon är sista dagen jag åker in till jobbet och har lektioner. Känns skönt!

Under dom få veckorna som jag kommer att vara ledig innan förlossningen så tänkte jag ta och unna mig lite saker. Jag tänkte unna mig klippning och slingor hos min älsklings-salong Hårgänget och sen tänkte jag ta och unna mig en pedikyr (vilket jag aldrig har gjort förut)! Jag tänker att det är bäst att passa på innan förlossningen, för sen blir det nog lite svårare...



Missa inte: Tävling där du kan vinna baby-kits från apoteket.
                  15% rabatt hos O-råsa, på bland annat Calou träskor!!
#1 - Sofie - Radhusmamman

Åh så skönt. Passa på att ta det lugnt och njut av de lediga dagarna.

Men får Zack vara på dagis på heltid när du är hemma? Min lillkille fick bara gå 15 timmar per vecka då jag gick hem inför graviditeten.