bambi

Cookie dough cupcakes!

Om man gillar Ben & Jerry's Cookie Dough glass så kommer man garanterat älska dessa cupcakes!

Jag testade att göra detta recept igår för första gången. Första satsen blev inte så bra, hade inte cupcakesen inne tillräckligt länge. Så efter lite ändring av receptet så blev dom kanon!



Cupcakesen görs i tre steg. Börja med att göra kakdegen (det blir ganska mycket kakdeg över, så antingen så kan man halvera satsen eller göra kakor av det som blir över, eller spara till fler cupcakes!):

125 g mjukt smör
1 dl socker
1 ägg
2 dl vetemjöl
½ tsk bakpulver
½ tsk salt
100 g mörk choklad

1. Vispa smör och socker krämigt och rör i ägget.
2. Blanda i vetemjöl, bakpulver och salt.
3. Hacka chokladen grovt och blanda med degen.
4. Låt degen stå i frysen i ca 30 min.

Sen är det dags att göra själva cupcakessmeten:

3 ägg
2½ dl socker
1 tsk vaniljsocker
100 g smör
1 dl mjölk
3 ½ dl vetemjöl
2 tsk bakpulver
1 nypa salt

1. Vispa ägg, socker och vaniljsocker vitt och riktigt pösigt.
2. Smält smöret, häll i mjölken och blanda det med äggsmeten.
3. Blanda vetemjöl, bakpulver och salt och vänd försiktigt ner det i smeten.
4. Placera ut pappersformar (gärna i en muffinsplåt) och fyll formarna till 2/3 med smet.
5. Rulla nu små kulor av kakdegen (som du gjorde innan) och lägg en kula i varje form:

Grädda sen i ugnen på 175 grader i ca 20-25 minuter (beroende på hur stora cupcakes du har gjort och hur stora kakbollar du har lagt i).


Medans cupcakesen svalnar så är det dags att göra frostingen:

60 g mjukt smör
5 dl florsocker
1 tsk vaniljsocker
½ dl kakao
100 g philadelphiaost

1. Rör ihop alla ingredienser ordentligt.
2. Spritsa på ovanpå cupcakesen när dom har svalnat ordentligt!

Klart! Det blev verkligen super-duper gott!



Om du gillar detta recept så gillar du nog dessa Double-peanutbutter cookies också!



P.S. Gilla gärna inlägget på Bloglovin' så att fler få ta del av detta underbara recept!!

#1 - E l v i r a

Fyyyy vad gott! Såna måste jag göra!!



svar: Jaha, din design är fin iaf. :)

Kram.

[Förlåt för sent svar..]

#2 - Anonym

I LOVE dina recept och kaktips ska du veta, allt ser så gott ut. Hehehe... har sparat flera st i favoriter, men gör dem aldrig. Men jag ska jag ska :D

#3 - Evelina

Yummie! Ser smaskiga ut :-)



Ja din blogg läser jag ju redan, en av få som är duktig på att uppdatera ofta haha!



Kram

#4 - Elin

åh, hur gott såg inte det där ut då :)

#5 - emma

...och jag kan garantera att de var helt galet goda <3

#6 - Anna

Åhh, de där såg verkligen helt underbara ut!

#7 - Mickan

Mm, ser gott ut! :)

#8 - Carolina

Mums, ser riktigt smaskens ut!

#9 - stella

gott det ser ut :)

#10 - Sofia

Ja dom ser verkligen goda ut, men jag orkar inte baka just nu, kanske du kan faxa över två stycken.

#11 - Jenny

Dem där kommer jag garanterat att baka där hemma. :) Ser ju helt fantastiska ut!!

#12 - Fani

oh, de där såg ju sjukt goda ut alltså :D

#13 - ♥ nath

gud vad gott!! :o

#14 - julia :>

Åh... jag hade ju tänkt baka äppelkanel-muffins, men nu blev jag riktigt sugen på dessa D:

#15 - Sara

Gud vad gott det ser ut!!!! Det där måste jag pröva någon gång!



Kram!

#16 - Heléna

Men shit... dom måste måste måste testas!!!

#17 - Marcela

Oj det såg och lät riktigt gott! Så det ska garanterat testas. :)

#18 - Rebecca

Gud vad gott det låter, ska definitivt testa någon dag!

#19 - smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

#20 - L I N D A - [P ERSONLIG FOTO BLOGG ]

JAG ÄLSKAR COOKIE DOUGH! :D

SÅ JAG MÅSTE PROVA..

#21 - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Fy fan vad gott det ser ut. Åhh! Mums.

#22 - Jenny

Gah vad gott det låter, ska testa baka i helgen tror jag! :D mums!

#23 - helenvu.

det ser sjukt gott ut! Ska nog ge mig på receptet idag eller imorgon! :D

#24 - Emeliieii <3 :)

Måste man ha philadelphiaost? Finns det något annat gott alternativ? :)

#25 - veronica

Mumsigt!(:

#26 - amanda smycketävling pågår

men vilka dröm muffins : o

#27 - camilla

hahahhah en muffins med baaajs påååå! hahahaha

#28 - felicia

Låter sjuuuukt gott. Blir att testa göra dem där muffinsen direkt jag har tid! :)

#29 - My

Åh fasiken vad goda dom ser ut. Dom måste helt klart testa att baka :D

#30 - J E S I

ååååh vad det ser gott ut! måste prova!

#31 - Keela

åhå, låter inte helt fel!

#32 - Malin Wallinder

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

#33 - natali

Jag gillar din blogg ! åh sjukt goda recept har provat några av dom :D

#34 - tara

guud vad gott det ser ut!

#35 - cccilla

Shit vad gott det såg ut!! :)

#36 - Maria

åh, ser supergott ut! :)

#37 - Sigrid

Såg väldigt gott ut må jag säga!:D

#38 - Jenny

Omg, måste göras! Gör kanske en annan frosting dock, men ska definitivt prova på muffinsen med kakdegen :D

#39 - Natthakan

Måste prova! :D

#40 - MaryCaroline

Åh, vad gott! :) Jag som är så svag för sötsaker, hehe.

#41 - sandras

Ojojoj! vad dom värkade goda! älskar ben&jerrys så jag älskar såklart de där men troligen:)

Jag måste be min syrra göra sånna då jag kommer över till henne nästa gång!! Hon älskar också de hon skulle lätt gå me påre.



Jag måste bara säga att jag tycker att din blogg har en jätte sööt och gullig fin design!

Har du gjort den själv?

#42 - Angelica

Åh vilket bra tips! De här ska jag göra till veckan!

#43 - linnea tylenius

Jag ÄLSKAR cookie dogh och nu så kommer ett recept på mina dröm muffins rakt framför ögonen på mig, du är bäst ! tack :)

#44 - elin

Vad gott det ser ut!! kram Elin <3

#45 - Merlinda

Vad händer ikväll? :)

#46 - FOTOGRABBEN.SE

Det ser gott ut! Grymt smarrigt!

#47 - R E B E C C A

Gud vad gott!



Kram

#48 - IDA

Åh gud vad gott det såg ut! Och jag älskar verkligen Ben & Jerrys cookie dough! :)

#49 - Tinis

Shit va najs!! De här receptet ska jag spara och testa, hoppas min ablir lika fina jag e ju sämst i köket :P

#50 - Anne & Jenni

fyfan vad gott det ser ut!!

måste VERKLIGEN testa o göra sånna nångång :D

#51 - Erika

Jag har gjort något liknande tidigare men det här receptet verkade bättre, måste prova! :D

#52 - DD

Åh,dem ser verkligen jättemumsiga ut! ^^

#53 - Hanna

Wow, ser ju underbara ut :D

#54 - Bine

Åååh, det ser verkligen jättegott ut!! :) Vad ska du göra i helgen? Kram!

#55 - Ebba

Mums vad gott! Fina de blev också!

#56 - N

Det där såg ju helt galet gott ut! Absolut något jag tänker pröva på i helgen!

#57 - Emma

Guuud vad gott det låter! Får testa det någon gång när jag har tid och lust! :)

#58 - saralovisa

Wow så sjuk gott! Det måste jag testa nånhelg!

#59 - Anonym

- ÅH SÅ GOTT!

#60 - Unspoken Message

åhhh, så gott det ser ut

#61 - E

oj det ser ju galet gott ut!:P

#62 - Liza Ellisson

men åååh vad det ser gott ut!

#63 - Therese

shiiit vad gott det där såg ut !

#64 - madelene

guud va gott de såg ut, ska ge mig på att baka de där nångång! :D

#65 - Josäfin :>

Det där ser ju inte liiiite gott ut :o

#66 - amh

Frostningen ser inte så härlig ut.

#67 - - M a r i a ♥

det där såg riiiktigt gott ut! ;o

#68 - jacksi

wow de där ser skit gott ut

#69 - Liten

Har födelsedag snart så detta blir ju givet!!! :)

#70 - Malin

Kära nån! Ligger hemma och är sjuk och det vore verkligen drömmen att få sätta tänderna i en sån där. När jag frisknat till måste jag nog prova baka!

#71 - linda

Detta skall jag testa någon dag, ser otroligt gott ut och vilken underbar design. HA en fin helg, kram

#72 - Zasu

Jag har aldrig ätit cupcakes, kanske dags att prova =P

#73 - lizette

ser bra ut! tack för tipset :)

#74 - ampelos

fy fan va gott, men för lat för att baka

#75 - SABINA JUHLIN

jäääklar vad gott detdär verkar då :O:O:O





#76 - Martina

Fyfan vad gott det ser ut!

#77 - agnes !

Åh , vad gott det såg ut !

Det ska jag göra nu , ciao ! (:

#78 - Egomamma.se

Ser onekligen smarrigt ut, men frågan är vad min LCHF tycker om detta, hahaha. who cares egentligen? Enstaka avsteg för en GOD sak kan ju vara ok. Ska nog testa dessa i helgen...Tack för du delade med dig!

#79 - Vicki

Vad menar du med mjukt smör?

#80 - Annica

ojoj detta recept ska provas i helgen! mums

jag tycker det är toppen att du lägger ut lite recept, jag älskar att baka :) Matrecepten är också kanon då jag o min man är totalt fantasilösa när det gäller middagar. kram

#81 - Sanna Ek

GUD vad den där gjorde mig hungrig..................

#82 - ...

ååh vad gott det ser ut ska göra såna muffin :)

#83 - Geccod

Det där ser riktigt gott ut. :-)

#84 - adde<3

Bra recept!<3



Besök gärna: Addeokeef.blogg.se <3

#85 - josefine

dom ser jätte goda ut. ska verkligen ta och göra såna :)

#86 - Madde

Måste testas

#87 - Karoliina Kilponen

åååh det såg jeddegott åt! skånska

#88 - Sara

va gott.. ;D

#89 - Marisa

Man känner att man blir tjockare bara att titta på dom :P Superfina! Ska jag absolut pröva! :D Tack!

#90 - Yohanna

Det där lät spännande! Någonting att lägga till recepthögen :)

#91 - feliciafahlstrom.

gött :D

älskar hela bloggdesignen och allt :D <3

#92 - Medina

åhh gud så gott:O!

#93 - Amanda

guud vad gott~!

#94 - inga

mums så goda de ser ut! ^^

#95 - Mina

Men dregla lagom! Normalt sett gillar jag inte muffins och cupcakes men dessa såg ju löjligt goda ut!

#96 - Stina

åh gud så underbart gott det ser ut!

#97 - Sofia

Ser riktigt goda ut,blir att göra nån dag =)

#98 - emelie

inte okej att tips om sådana godsaker en fredag som denna.

#99 - Anonym

Oj så gott det lät!

Såg sjukaste "cupcakes" idag, det var en cupcake med en mumsmums på toppen!! Hur stor som helst, haha, två i en så att säga.

#100 - magdalena

Hej, jag blir så glad när jag ser din sida och att den är prydd med en text ur 747. Jag är ett superfan till KENT och det gjorde mig så glad.



Cupcakesen ser ljuvliga ut.Ska nog försöka mig på dem, med KENT i bakgrunden.



Många kramar, Magdalena.

#101 - Sara

Ser supergott ut! Måste testa! :)

#102 - Amanda NTI

Hej Bambi!



Gud vad roligt att du fått vara med på blogg.se framsida två gånger! Blir alltid lika glad när jag ser dina inlägg där! =)



Ska nog ta o prova nått utav dina recept i helgen... nomnom



Kram Amanda från NTI

#103 - Hedvig

mumsigt=)

#104 - Anette

Åh, de verkar riktigt smarriga! Kanske måste testa redan i helgen :)

#105 - Anonym

jätte fina ,det lukade nog riktigt gott i ditt hus/lägenhet :D



www.ooliviaahh.blogg.se

#106 - Isabella ♥

så goda dom ser ut :D



kanske får prova ngn dag!

#107 - Anonym

Dom ser jätte goda ut! :D

#108 - moa och denise.

åååh. vad mysig. fast det ser ut som en bajs. det var ju lite synd. nu vill jag inte äta den längre... om jag nu hade fått det. hm.. jag tror det . katten fin. den likna levis. fast lite. alltså inte människan. utan katten. denise katt. och melanies. men du känner inte den. för den bor i annat hus. inte på din gata, altlså. inte nöra dig. utan långt ifrån? vill du ha en teckning? vi är bra att rita teckningar så att folk blir glada. om du vill kan vi rita elvis s kan du ge den till din tkatt. hejdå.

#109 - Jeanette

Åh, vad gott de lät! :)

#110 - sofie

Ser jättegott ut, ska absolut testa detta ;)

#111 - Fie

Oh det här måste ju testas!=)

#112 - emma

det måste jag göra nån dag, jag som verkligen älskar att baka muffins och äta dom :D

#113 - Jenny

Håller på att baka dem just nu, bilder kommer upp sen ;)

#114 - Andréa

Det där såg grymt gott ut :)

#115 - Scullcandyphoto.blogg.se

Åååhh, ser riiiktigt gott ut!! :D

Ska absolut testas på någon gång :D

#116 - SANDRA-EN BRA BLOGG!!

åh vad smaskigt det ser ut! :D

#117 - olivia karelius

åh, vad mumsigt det såg ut! Det där måste jag pröva att baka någon dag.

#118 - Emma

Såg sjukt gott ut! :)

#119 - Emmi

sv: Omg.. Jag dör.. Jag sitter och dreglar över min laptop.. Jag har typ aldrig varit så här läskad i hela mitt liv.

#120 - Malin

#121 - Malin

Men hur många blir det???

#122 - maya

mums....den ser sååå good ut! =)

#123 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Malin Det blir ca 12-15 st.

#124 - Elin

Mmmm, vad gott det ser ut! Måste testas:D

#125 - Junitjej

Så sugen jag blev!

#126 - Rebecca ♥

ser jätte gott ut :)

#127 - Hanna

åååå vad gott det lät!!! :)

#128 - petra

bakar de nu! ser fram emot resultatet! :) tack, för tipset!

#129 - bestguzz

det ser sjukt gott ut !

#130 - AMPELOS

YUMMIE

#131 - AMPELOS

YUMMIE

#132 - nadja

GE MIG

#133 - Maria

åh vad gott det ser ut! :D

fin blogg förresten ;)

#134 - Angelica

Åh gud va gott! Dom där måste jag prova på någongång! Ska garanterat skriva ner receptet! :)

#135 - Tigerhonan

Åh vad gott det ser ut :D

#136 - Fröken Viktig

Tack för att du delar med dig :) Nu vet jag vad jag ska baka i morgon :) Önskar dig och familjen en mysig fredag och helg.

#137 - EmbLeM

Åh spännande med kakdegen i mitten :)

#138 - Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent

mums det såg gott ut!

#139 - Victoria

MUMS!

#140 - Nina

Okej, det där måste jag verkligen testa!

#141 - Tezzi

Mmm se riktigt gott ut =),det ska jag nog allt prova på att göra någon dag =)

#142 - elin

åh vilka tröstätar-godingar! tack för receptet!!

#143 - Micki

mums dom ser jätte goda ut! :)

#144 - Frida

De ser verkligen jätte goda ut! ska nog prova receptet:)

#145 - matilda

nu när jag är sjukskriven ska jag definitivt slå till på dessa skönheter! ser ju fullkomligt gudomligt ut!

#146 - Nora

ser otroligt gott ut!

#147 - Hille

Kikar in och önskar dig en trevlig helg! :)

Kram

#148 - Ellen

Ser SJUKT goda ut!!

#149 - Josefin

Det mååååste jag testa! :)

#150 - Mochride - mitt hjärtas röst

Det ser jättegott ut :)

#151 - LINA K

Inte klokt vad det där ser gott ut!!!! =D Tack för receptet också! =)

#152 - sara

DESSA blir bakade till sonens 2årsdag om 10dar

tack för ett gott recept då jag hade brainfreeze på vad jag skulle baka!

#153 - Madeleine

Ser smaskigt ut! :) Dessa ska testas!

#154 - Emelie

Det ser så himla gott ut!

#155 - Rebecka

Ååååååååh vad det såg gott ut!:)

#156 - Maria Grönfors

Satt precis o undra på vad jag skulle baka....Det där ser ju helt GUDOMLIGT ut....fast var har du recept på kakdegen...Vore jätte tacksam för svar...

Mvh: Maria

#157 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Maria Det står först i receptet!

#158 - Emlan

Ohmy, det ser riktigt smarrigt ut :) Ska lätt provas!

#159 - kerstin

Hej ser så goda ut mmmm kram

#160 - sara

jag bakade precis dessa underbara cupcakes och de blev jätte goda, i början tvekade jag på philladelphia osten men det smakade suveränt! nästa gång ska jag dock ta mindre socker, blev lite för sött men fortfarande super gott!

tack

#161 - Lottie

Herrejäklar, det där lät inte helt fel! Tur att man inte går på diet, haha! ;)

#162 - Malin

Tack så jättemycket för att du delade med dig av det här receptet! Lät hur gott som helst ju, måste prova...



Btw, vad menar du med det som står i din header: "Mot gummi, glas och metall betyder mirakel ingenting alls" Lät fint men fattar inte riktigt innebörden :P Hoppas du har/får en fin helg, kram!

#163 - LINN

mina blev skitgoda! :D

#164 - yasmine modell fru och mamma

ser riktigt mumsigt ut kram

#165 - I väntan på Liten - Gravid vecka 29

Men guuuud så gott! Farligt för gravida kvinnor som mig att se sånna bilder ;D

#166 - bea

Shiit vad goda dom ser ut ! sånna vill jag prova att baka någon gång ! :D

#167 - LINN

sv: dom blev verkligen suuuuper goda!



detsamma! :)

#168 - chiaki

oj så häftigt! :D jag älskar glassen, så detta ska jag absolut pröva ^^

tack för tipset :)

#169 - kajsaruth

vem älskar inte ben and jerrys cookie dough? ;D dom ser jättegoda ut!

#170 - Sandra

mmmh, måste testa! :D

#171 - Frida

Åh det ser ju underbart gott ut! :)

#172 - Kajsa

ser riktigt gott ut !

#173 - Fröken V

haha, är det bara jag som tänker "serieteckningsbajs" när jag ser den där bilden? tycker det låter himla gott när jag läser receptet, men de ser asäckliga ut

#174 - Lantismamman

Vad bra att du visade bilder och skrev så utförligt hur man skall göra dom:-) Då kanske t.o.m en nybliven fembarnsmamma våga sig på det;-) Fin blogg du har! Ha en bra helg!

#175 - Emmelie

GUDARS! Ser verkligen SJUKT gott ut! :D HELT klart värt ett försök på dessa känner jag! :D Tack för tipset! :D

#176 - Erika(jyringen)

ser ut och låter mega gott..men på tok för många moment för denna latis :P

#177 - emelie - träning och vardag ♥

gash vad gott det ser ut! ska garanterat prova! vad ändrade du i receptet? :)

#178 - Josefin B

Ser lite avancerat, men väldigt gott ut! :D

#179 - Gaymasen

Oh my vad gott! Haha. Vi som åt Cookie Dough ikväll, mums. Vi har velat göra sådana kakor så detta blir perfekt. Tackar ;)

#180 - Alexandra

Oj oj vad goda de såg ut!

#181 - Maren

Så godt ut !

Kjempefin blogg : )

#182 - HUSnrNIO

Mumma! De ser riktigt goda ut=) Jag som älskar cupcakes och att baka måste testa receptet. Trevlig helg!

#183 - Carro

Ser riktigt gott ut, får annars säga att du har en jättemysig och fin blogg :). Ha en bra dag.

#184 - rita

fin blogg!! va goda dem ser ut, dem måste jag göra snart!!

#185 - Jennifer

måste prova, hehe

#186 - jos

ooooj vad gott det såg ut :)

#187 - Victoria

Så fort min kompis såg ditt inlägg var vi tvungna att baka det! De var underbart goda!! Tack för receptet <3

#188 - linn - Foto & photoshop

herregud vad smarrigt! Jag tror jag måste göra natt-bakning nu på direkten! :D

#189 - JonaZ

om inte gillar det

så har man inga smaklökar

#190 - Pia

Hej



Jag kommer testa att göra dessa cupcakes senare idag, kommer inte skriva ut receptet på min blogg dock men kommer länka hit receptet.



Hoppas det är OK för dig!

#191 - Carro

Ser verkligen smarrigt ut. Ska försöka hinna göra dessa i helgen.

#192 - sara

shit, vad gott! :D

#193 - Ebbzzchan

Yumyum...

#194 - Anna

Låter mumsigt, detta måste jag prova :)

#195 - Anna B

Är inte det här receptet misstänkt likt ett som en annan bloggare publicerat...innan dig?

#196 - Amanda Rieem

Jag ska lätt prova att göra detta!



Kan du vara gullig att rösta på mig i en outfitTÄVLING? Länken till tävlingen finns i inlägget med fredagens outfit (under bilderna!)



Tack på förhand!

KRAM KRAM

#197 - Amanda

ooh,

Jammii, Dom kommer jag garanterat att försöka baka... ^^

#198 - Caroline

Ser väldigt goda ut =)

#200 - Yvonne

Oh, gosh! Jag sitter här och dreglar ner tangentbordet. Jag ska ABSOLUT testa att baka de där godingarna!!

Stort tack för receptet!

Ha en härlig helg!

/ Yvonne

#201 - | B E A U T Y F R O M T H E I N S I D E |

Låter supergott. Borde nog pröva någon gång :)

#202 - viktoria

Det såg riktigt gott ut! Mums =) Det blir att spara receptet till senare då jag har ägg hemma

#203 - Bea

HAHAHAH är det inte lite patetiskt att du snott receptet från www.acarolinas.blogg.se som hon la upp för några dagar sen? Men tycker du själv att det är rätt att göra så, fine !



KOLLA SJÄLV: http://acarolinas.blogg.se/2010/october/muffins-ar-grejen.html#comment

#204 - Hannah

Får jag lånna bilden till min blogg?

#205 - nicole

HEJ JAG ÄR I FINAL TILL ATT BLI MTV´S EMA BLOGGARE, SKULLE VERKLIGEN UPPSKATTA OM DU KUNDE RÖSTA PÅ MIG!JAG GÅR UNDER NAMNET XNICOLEX,MAN KAN RÖSTA FLERA GÅNGER! OM DU RÖSTAT, LÄMNA EN KOMMENTAR SÅ FÅR DU EN LÄNK! TACK PÅ FÖRHAND!! KRAM :D



http://www.mtv.se/taevla/ema2010



(ps. man kan rösta flera gånger!!)

#206 - ela

jag ska baka! :)

#207 - ax

ååååh, ser gott ut! längesen jag bakade muffins, kanske borde testa det här receptet som ser mumma ut ^^,

#208 - Jennifer <3

Ser riktigt gott ut :D !

#209 - Millyme

Men guuu vad de såg mumsiga ut!!!!

#210 - Anette

verkar mums ,d får man pröva

#211 - Linnea

Jag provade att baka de där igår, blev jättegoda! :)

En fråga bara, ska kakdegen fortfarande vara DEG när man tar ut dom ur ugnen? Min kakdeg blev nämligen gräddad :P

#212 - Kristina

ser asgott ut :D

kanske jag tar & fixar till en söndags bak dag & fixar till en Cookie dough cupcake :)

#213 - Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Jag har gjort men det blev heeelt fail

#214 - Lollo

Dom där kommer min ambo at ÄÄÄLSKA :D Ska testa!!!

#215 - LORISSA LOVEBOMB

Det ser läskigt gott ut! :D

#216 - Yasmina

Perfekt! Satt precis och undrade vad jag ska baka imorgon men nu har jag det :D Ska lätt prova detta receptet!! Trevlig kväll!

#217 - pernoe

låter verkligen himmelskt gott! ska jag definitivt testa :-)



förresten... vilken söt blogg du har!

#218 - Sissi

gott det ser ut!

#219 - Julia

Så då har man gjort dom, tack för tipset!

Gjorde dock några med en annorlunda dekor, kolla gärna bloggen för bilder :)

På så särr kunde man även använda resten av kakdegen till något roligt :)

#220 - Anonym

LÄS MIN NYA TV-BLOGG

#221 - HANNAH

Hej! :) Bakat dessa idag! De blev goda faktiskt!! =)

Undrar dock om kakdegen liksom smälter in i smeten eller om det blir degigt? Hur blev det för dig? :)

Annars smakar de toppen!



Tack för ett bra recept!

#222 - Hanna

MUMS. Detta verkar ju supergott. Ska prova någon gång, kanske passa på då jag kanske fyller år om ca en månad :)

#223 - Micha

Oj en ser god ut! :)

#224 - MM Cake Design

De ser goda ut

#225 - Jasmine

De ser väldigt goda ut. <3

Kram

#226 - moq

#227 - moa o densie o sofia

det känns precis som att du inte bryr dig om vår kommentar. . . (.......) jaja. hejdå.

#228 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

moa o denise o sofia Kan bero på att den inte kändes så seriös... inte så mycket att svara på liksom!

#229 - Emelie

Åhhhhhh Yamm Yamm!!!!

#230 - Åsa

Gjorde cupcakesen igår och de var okej, inte så goda som jag trodde de skulle vara men jag och mina kompisar toppade med bitar av marshmellows och det var super gott!

#231 - maria

de där ska ja garanterat testa!!:) såg riktigt gott ut

#232 - Emma

Låter super! :D

#233 - Sofia

ååh så gott. :) ska spara detta recept.

#234 - Maria - gravid med tvillingar

Ojoj, detta ska man absolut testa :) Enkelt recept med, man har ju allt hemma redan! Detta sparas i favoriter! :)

#235 - anina

shit vad gott!!

Kan du hjälpa mig vilka av dom här skorna jag ska köpa? Tacksam för svar: http://aanina.blogg.se/2010/october/hjalp.html#comment

#236 - Agnes

Grym gott ju :D Jag önska ja var lite bättre på att baka xD

#237 - Cloja

Ojojoj värkar super gott, måste provas!

#238 - Maria

ser supergott ut=)

måste testas

#239 - R E B E C K A

Jag testade att baka dem idag, dom blev supergoda men sjukt söta!

#240 - jacksi

mums har prövat göra de e jätte goda fast brände min pek finger :(

#241 - Amanda

Helt galet goda! Tack för ett superrecept!

#242 - Hanna

Hej! Jag gjorde detta recept fast med kakao istället och utan frosting (hade inte ingridienserna), är det ok att jag lägger upp det på min blogg? o länkar hit såklart ;) Kram

#243 - Herman

herregud det måste jag pröva!! o:

#244 - Marie-Louise

Det där måste testas. Det såg verkligen sjukt gott ut :)

#245 - Sabina

Det ser väldigt gott ut :D

#246 - Michan

Guuuud så smarrigt! Ska jag göra tills jag fyller år.

#247 - followmylead.blogg.se

Vill man se ut som en gris, så äter man dina cupcakes. :)

#248 - zandra-en helt normalt konstig tjej

dom ser goda ut kanske ska prova receptet

#249 - evve

men gud va gott!

#250 - Miss me

dom ser helt underbara ut. Jag måste testa att göra båda dom olika muffinsarna :)

#251 - Yasmina

Hej! Ska man smälta smöret till degen eller ska den blandas med sockret i fast form?? Tack :D

#252 - Roxanne

Mmm, ser underbart ut! :-)

#253 - Emorroidi

Detta ser otroligt gott ut.

#254 - alexandra

testade att göra dom och dom blev riktigt goda!

men mina blev inte lika fina som dina :P haha.



jag älskar att baka och går den linjen på gymnasiet men iaf

jag brukar lägga upp bilder på vad jag har bakat och sen skriva receptet men jag länkar dig ist, hoppas det är ok :D

#255 - Sara - Alicias & Manfreds mamma

Dessa såg ju sjukt goda ut! Gjorde de precis men all kaksmet försvann och la sej i botten av pappret :(

Hur kommer det sej? För liten kakdeg?

#256 - anisa

mm vad gott ska faktiskt göra nu :)

#257 - Malin

Jag bakar precis dom där!

Dom verkar helt underbara!

Tack för receptet!

#258 - Anonym

super goa va dom, testade att göra såna idag!:D

#259 - Malin

Hej! Jag och min syster provade det här receptet idag! Vi hade ingen philadelphiaost hemma dock, så vi fick improvisera ihop vår egen frosting/ glasyr. Men gott blev det! Tack för alla smarriga och roliga recept du lägger ut! Det uppskattas! :D

#260 - ina

Tänkte prova nu hemma fast med pepparkaksdeg och pepparkaksfrosting hehe spännande :D

#261 - Helena Nygrund

Hejsan! Hittade din blogg när jag letade efter cupcakesrecept och kommer nu att följa ditt liv. Du verkar vara en härlig människa och har blandade och sköna inlägg.

Ikväll ska jag och min äldsta dotter prova att baka dina "Ben&Jerry cupcakes".

Kram Helena

#262 - Cajsa<3

Kan man göra frostingen utan philadelphiaost kan man göra med något annat?

Kram!

#263 - Anna

Jag provade receptet igår och det blev supergoda! :)

#264 - Emorroidi Cura

Emorroidoso!

#265 - MArito Tradisce

Inna du Glsas

#266 - Moglie Tradisce

Hejsan! Hittade din blogg när jag letade efter cupcakesrecept och kommer nu att följa ditt liv. Du verkar vara en härlig människa och har blandade och sköna inlägg.

#267 - skolan

gud va goa.. man vet inte vilka man ska välja. vet du något ställe det finns på