bambi

Vinnare av stövlar från Vincent och vinnare av Stay-Up Socks
Nu drar jag alla vinnare på en gång. Vinnarna av dom fina Mac stövlarna från Vincent Shoe Store blev:

Cina om Vinn barnstövlar från Vincent!:
Håller tummarna för ett par stövlar (vilken färg som helst) till Thea, så att hon slipper stövla runt hemma i hallen med mina "klackstövlar" som hon fullkomligt älskar. Förhoppningsvis skulle ett par egna snygga stövlar hålle henne borta från mina nyinköpta !

Anna Vid om Vinn barnstövlar från Vincent!:
Hejsan!
Jag vill jätte gärna vinna ett par svarta stövlar till min dotter Melina, då hon inte har några.
Om man ute i regn och rusk skall kunna gå,
måste man ha ett bra skydd från topp till tå.
Därför vill jag dessa stövlar vinna, så
kan Melina i regnet sig befinna :).

Har länkat: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/october/15-okt-vinn-barnstovlar-fran-vincent.html

Mvh// Anna Vid

Maja 
om Vinn barnstövlar från Vincent!:
Vi vill så klart vara med och tävla om ett par bruna stövlar till vår dotter som har storlek 22 nu, alltså borde 23 bli perfekt. Vi väntar vårat andra barn om ca 10 veckor och behöver därför investera i en syskonvagn och diverse andra nödvändigheter. Skulle vi vinna ett par vinterstövlar skulle det vara en bra hjälp för vår ekonomi då det just nu är väldigt mycket utgifter.

Lena  om Vinn barnstövlar från Vincent!:
Min lilla E blir snart 1 år och skulle verkligen behöva ett par snygga stövlar som jag inte har införskaffat än. Hon är ofta kall om fötterna men med dessa skulle hon vara varm och torr. Om hon vinner skulle hon nog vilja ha ett par svarta :)

och vinnaren av den fiffiga Stay-Up Socks blev:

Karolina  om Tävling: Vinn ett set med stay-up socks!:
Hej!
Vilken smart idé! Kanon, nu behöver det ju inte bli "skilsmässa" mellan byxan och strumpan på Ida i vinter.
Om jag vann så skulle jag välja ett paket svart i stl 80.
Trevlig helg.
Vänliga hälsningar Karolina
#1 - Anna V

Hejsan!

Tack för den fina vinsten, jag har svarat på ditt mail.

Åh tack ännu en gång.

mvh// Anna Vid

#2 - Anna Vid

Hejsan!

Hur går de med stövlarna? Har ej hört något från dig..

Mvh//Anna Vid