bambi

Bara en helt vanlig tisdag...


Idag blev det en lunch med AnnaPizza Hut. Lite ångest blev det att jag åt ute i dessa spartider, men det är ju så jävla gott!

Innan lunchen så träffade vi på en gammal gubbe inne på banken som berättade att när han var ung så hade inte tjejer byxor. Han hade varit med om mycket under sitt liv och mycket har förändrats... det är så härligt att träffa på gamla människor och höra deras berättelser om livet och hur annorlunda allt kan vara.




Glöm inte att tävla om en jättefin skötväska från Willvin. Tävlar gör du här!

Det var fem vinnare i tävlingen om hudvårdskit från Decubal, men jag har bara svar från tre utav er (jag mailade till er alla)!! Om ni andra två inte svarar senast ikväll så måste jag dra andra vinnare!
#1 - ≈Sanna≈

Då blir jag genast nervös, mitt mail kom väl fram?

Jag gillar också äldres berättelser om livet.

Kram!

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Sanna Nej, jag har inte fått ditt mail! Bara ifrån Sara, Caroline och Mathilda!

#3 - Agnieszka-2barnsmorsan

Ohh jag som gärna skulle vilja pröva hudvårdsprodukterna... kan jag fortfarande kommentera och anmäla mig i rätt inlägg... och hoppas du får en över som skall dras?



kram

#4 - ≈Sanna≈

Nu har jag skickat ett mail till och hoppas att det kommer fram.

#5 - Marie

Åh jag som skrev kommentar nr 6! Får du någon över så vill jag gärna ha en!

#6 - Ida

Gott med pizza.. :-)

#7 - Ingrid

Unnskyld at jeg svarte så sent! Mailen er sent nå. Tusen, tusen takk for vinsten!

Hilsen Ingrid