bambi

Tävling: Vinn Libero Spring Collection paket


Denna vecka kör vi en tävling i samarbete med Libero och deras limited edition spring collection som går i kärlekens tecken.

Två vinnare får varsitt paket innehållandes:
1 vit t-shirt (strl-86-92) samt stryktatueringar med motiv designade av Karoline Lenhult 
1 värdecheck på valfritt blöjpaket (värde ca 120 kr) 
1 Almabok skriven av Mats Letén
1 singelpack Libero Love-edition blöjpaket strl 5 
1 Libero wash mousse med sugproppsupphänging (nyhet!)
1 Libero wipes med sugproppsupphänging (nyhet!)

Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en liten kommentar till detta inlägg med en kort liten motivering varför just du ska vinna. På fredag (den 1 juni) utser jag två vinnare!


Vinnarna i tävlingen om biljetter till nypremiären av Tigers film (jag har mailat er):

Barbafjant
om Vill ni ta med barnen och se Tigers film?:
Åh, klart att jag vill vara med och tävla! Då skulle min 4-åring och hans jämngamla kusin få följa med. De bor 30 mil ifrån varandra, men just den helgen kommer båda två befinna sig i Stockholm, så det vore ju hur häftigt som helst för dem att gå på filmpremiär tillsammans! :-)

Camilla om Vill ni ta med barnen och se Tigers film?:
Ååå det vore toppen om jag kunde ta med mig min son och en kompis till honom för att ha en mor och son dag bara han, jag och hans kompis. Borta från hans syster som får så mycket som inte han får.

Hälsningar
Camilla

Emma om Vill ni ta med barnen och se Tigers film?:
Hej!
Jag vill vinna biobiljetterna till mig och min son. Han har för 10 månader sen blivit storebror och behöver all kvalitetstid ensam som han kan få.
Håller tummarna!
//Emma
#1 - Kristi. Johansson

Det hade varit så roligt och väldigt användbart att vinna detta till min minsta son på 7 månader.

Håller alla tummar och tår för en vinst!



/kristin

#2 - madde

Jag är med och tävlar:)

Anledningen varför jag vill vinna är för att snart har vi 2 st blöjbarn här hemma, då det går trögt att vänja av vår stora tjej med blöjan.

UpnGo är ju bra och blöjor kostar som sagt en del så en vinst vore en bra början:)

#3 - Anna

Tänk om jag har sån tur att jag vinner. Och blöjor skulle vara det bästa, för det är så tråkigt och dyrt att köpa!

Tack för en fin blogg.

#4 - Maria

Jag har alltid gillat Liberos tv-reklam mycket mer än det dära andra märket och innan jag fick barn så konstaterade jag att Liberos blöjor får det bli! Nu har jag äntligen fått min lilla skrutta och ja, Liberos blöjor har det blivit! Dessutom verkar produkterna med sugkoppsupphängning perfekt för våran skötvrå på badkaret så de vill jag gärna testa!

#5 - Isa

Vi önskar vinna detta paket för att när jag tar ut 5 dagar föreldrapenning i veckan så fick jag denna månad ut ca 3300 kr och blöjor är dyrt. Men jag försöker snåla med dagarna för jag vill vara hemma med mitt barn så länge som möjligt även om vi inte känar på det. Tur att vi är två som knogar på:)

#6 - Heidi

Tävling!! =) Vi ska få en liten bebbe snart och vad passar då bättre än lite blöjor? Det lär väl gå åt... ;) De andra pryttlarna verkar också mysiga!!



Ha de gott!! =)

#7 - Saga - mamma till Emilia

Jag skulle jättegärna vinna! Sånt är ju alltid bra att ha :)

#8 - Liselotte Bergstedt

Å denna vinst skulle vara uppskattad både av mig som mamma och av sonen! Vi håller tummarna att vinsten landar hos oss - skulle värma gott i den än något kyliga vårvindarna här uppe i norr :).

#9 - Marlene W

Åh! Vi är Libero-fantaster från början. Vi har två småttingar som båda har (och använder!) Liberos blöjor. Inget annat duger! ;) Med endast en inkomst i detta hushåll just nu så vore blöjor och lite annat smått och gott inte helt fel! :)

#10 - Hanna

Min ettåring var för två månader sedan inlagd på sjukhus för ett stopp i tarmen, det knep verkligen i mammahjärtat och fick mig att inse hur bräcklig tillvaron är. Sedan dess försöker jag att ta vara på varje dag och varje tillfälle att tala om för henne att jag älskar henne. Därför tycker jag att hon ska få ett paket med fina blöjor!!

#11 - Lina Johansson

Åh detta hade ju vart toppen att vinna.

Dels för att blöjor är väldigt tråkigt att slänga pengar på och just nu hade det passat ypperligt då dottern fått nåt knas med magen och bajsar jättemycket & jättelöst :/ Kul information va ? Till saken hör att hon aldrig under sina snart 16 månader vart lös i magen...



Vi använder enbart Libero och dotterna har stl 5 så det paket hade ju verkligen kommit till användning direkt.



Ja jag kan ju inte mer än att hoppas :)

Ha en trevlig kväll :)

#12 - Karin

Våran Alfons 1,5 år, håller just nu på att upptäcka när han är nödig och att han faktiskt själv kan gå på pottan (inte allt för många lyckade försök än men han vill och det är ju huvudsaken !) så nu är det bara Up & go som gäller !! Och vi har provat olika märken men det är bara libero som är bra tycker vi.. Så att vinna ett paket vore kanon. + att nya kollektionen är så söt och jag misstänker att tröjan också är det :)

#13 - stina

Jag hoppas få vinna då Lillasyster endast kan ha Liberos blöjor. Hon lider av atopiskt eksem och vi måste smörja med både starka kortisonkrämer och mjukgörande. Dessvärre blir det ofta varmt och "otrevligt" för henne med dessa eksem, men Liberos blöjor verkar andas på ett sätt som många andra blöjor inte gör (vi har provat de flesta, om inte alla!!!).



Dessutom är det inte många produkter som Lillasyster tål på sin sköra hud. Hon får endast bada/duscha en gång i veckan och både Liberos duschcreme för bebisar samt badolja fungerar!

Hoppas verkligen vinna detta!



Kram Stina

#14 - Lina

Åh vore ju så kul å vinna :) Nu för tiden måste man ha byxblöjor på Oscar då man får byta blöjor ifarten på den lilla illbattingen ;) Så det vore ju skoj med lite kärleksblöjor! Hoppas hoppas :)

#15 - Viktoria

Jag skulle gärna vilja vinna eftersom vi gillar liberos blöjor plus att vi håller på att spara lite pengar så vi kan göra något kul i sommar. Och blöjor är knappast gratis så hade varit skönt att slippa köpa iaf ett eller två paket :-)

#16 - Åsa

Oj, vilket vinstpaket!

Det vinner jag gärna efter att nyligen blivit ensamstående mamma till två underbara småsmurfar.



Vi kämpar men känner nu att all oro börjar släppa och vi är gladare än på länge.



Hälsningar

Åsa

#17 - Elise

Min son har äntligen kommit upp i up&go storlekarna- säger äntligen för han är ett yrväder i ständig rörelse!

Åkte till Coop för någon vecka sedan för att köpa de supersöta blöjorna med det vackra budskapet. Hittade först bara de vanliga up&go paketen, men efter mycket letande hittade jag tillslut rätt storlek med "special edition" loggan på. Väl hemma upptäckte jag att det var 2011:as "special edition" med dansblöjor i...

#18 - Anna - mamma till två prinsessor

Å, vilken kul tävling!

Jag har ett yrväder som fyller ett år i morgon och en till på väg inom ett par månader, så här kommer det att gå åt massor av blöjor och annat det närmsta! Plus att jag tycker Liberos spring collection är det sötaste jag sett på länge!

#19 - Bella

Vi vill vinna! Sign me up! :)

#20 - elin

Åh jag hoppas på tur i denna tävling ,med tvillingtjejer på 2 år så går det åt mycket blöjor så ett extra paket är altid guldvärt:-) jag håller mina tummar och tår för att jag får vinna detta:)

#21 - Agnieszka 2-barnsmorsan

Barnen ska få en kusin i sommar och detta paket skulle jag vilja vinna till min svägerska, så dem har en liten start när bebis kommer till världen!

#22 - Monia - mamma till Tuvalie

Hej! Min mamma brukar läsa din blogg, och jag älskar att sitta med och titta på Bambi som du har här på din sida :) När jag blir stor vill jag också ha en blogg med bambi i! Men först måste jag såklart växa jättemycket, jag har redan börjat dra iväg på längden och platsar snart i storlek 86 - hur cool skulle jag inte bli i en tshirt med stryktatueringar på då? Till den skulle jag gärna matcha med love-edition blöjorna, tuffaste ungen i stan skulle jag bli :) Förresten heter min pappa Love, och det är ju klart jag vill ha hans namn på mina blöjor. Mamma säger att Love betyder kärlek också, men jag förstår inte riktigt vad hon menar...



En bok skulle jag bli jätteglad av att få! Då ska jag lära mig läsa tidigt, redan när jag är 5 år som min pappa kunde :) Du, nu ska mamma byta blöja på mig så jag måste sluta. Men jag skulle bli jätteglad för hela paketet och hoppas verkligen att jag får det!



Mamma hälsar så mycket. Kram Tuvalie

#23 - Cizzi

Jag är gärna med och tävlar!

Vi har mestadels använt Pampers här hemma eftersom vi tyckte att de var så mycket tunnare och smidigare när Rasmus var liten. Men nu är han snart 1,5 år, så vi gör gärna ett försök med Libero igen och hoppas på att de passar honom bra. Sedan så är det lite extra att det är tatueringsmotiv på dem! Jag älskar tatueringar och hans moster är tatuerare, så då tycker jag att det passar oss perfekt! ;-)

#24 - Lindah

klart jag villl vinna. rätt blöjstorlek till dotter och allt. blöjor går ju alltid åt och lite roliga tillbehör vore ju skojj!

#25 - Tuva

Hej!

Underbar kul tävling. Skulle vara så kul att vinna.

Jag älskar Liberos blöjor, dom är dom enda jag kunnat använda till mina tre kids. Dom tål inga andra utan får röd rumpa av andra märken. Plus vilken snygg design!!! Tack för en härlig blogg och all tips!

Ha det gott!



Tuva

#26 - Amy

Åh detta hade varit så kul att vinna!

Lilleman (13 mån) har precis börjat tulta runt på ostadiga ben. Vi har försökt med Up&Go innan men av någon konstig anledning läckte dem och vi fick återgå till vanliga Libero. Nu har vi testat Up&Go igen och än så länge är kläderna torra! ;-)

Skönt eftersom jag märket hur lättare det är att tulta runt i dem om man jämför med vanliga blöjorna.

Att vinna detta paket skulle vara perfekt för min lille tultare. :)

#27 - jasse

Hej!



Vilken bra tävling för oss med små gullkorn här hemma. Min son fyller snart 2 och som du säkert förstår går det åt en hel del blöjor. Håller tummarna!

#28 - Johanna

Håller tummarna. Detta paket skulle vara guld nu till sommaren, när det inte alltid är så mycket mer på än just blöjan och kanske en T-shirt! ;) Sugpropparna testar jag gäärna, låter riktigt smidigt.

#29 - Malin

Åh, dessa fina blöjor har inte kommit till min butik. Jag letar och letar. Min son hade nog gillat dem eftersom hans farfar har 8 tatueringar som han är väldigt imponerad av :-) Jag och snart 2-åriga sonen håller våra tummar hårt!

#30 - Julia

Som tvillingmamma till två bajsmaskiner måååste man ju vara med och tävla. Jeeesus vad det går åt blöjor!! När de var små var de förstoppade och då oroade jag mig för det. Nu känns det som ljuva tider när man byter, typ, 11 bajsblöjor om dagen :) För att inte tala om ekonomin...

Hoppas bajsmycket! :)

#31 - Emma & Wilma

Hej!



Självklart vill jag vinna detta fina kit till min lilla dotter som snart blir ett år. Det skulle vara perfekt att slå in till henne som present då hon älskar att öppna paket! :) Håller mina tummar!



Kram Emma

#32 - Anne

Hej!



Jag är mormor till världens underbaraste lilla tjej. När hon är här på besök vore det perfekt med lite extra blöjor och lite underhållning med en bra bok. Så detta set skulle passa oss perfekt!



Ha en bra dag!



Mormor Anne

#33 - Magnus

Som pappa måste man charma sitt barn extra mycket för att få plus poäng i jämförelse med mamman. Därför vore det roligt för mig att vinna detta och kunna ge till min dotter!



/Magnus

#34 - Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Min lilla grabb vill vinna detta paket! Har länge funderat på up&go men inte riktigt vågat testat dom än då dom är nästan lika dyra som ekonomipacken med pampers som vi brukar köpa och som innehåller mycket mer än ett paket up&go. Så om jag vinner detta får jag äntligen chansen att skapa en uppfattning om blöjorna samtidigt som Elias kanske får en bättre blöja. och wash mousse och wipes med sugpropp skulle vara toppen nu när vi inte längre har någonstans att göra av alla saker vi använder när vi byter blöja. Hyllan vi hade fick inte plats när vi skaffade tvättmaskinen. Att ha sakerna på andra sidan badrummet känns inte så bra då man inte når dom, man vill ju inte lämna Elias på skötbordet!



Håller tummarna! :)

#35 - Serdjana

Skulle så gärna vilja vinna paketet. Lever på 1050 kr som jag får från csn eftersom jag studerar och som är väldigt litet och min bebis kommer i juli så skulle vilja vara förberedd, men har verkligen inte råd till att föreberedda mig med kläder eller blöjor eftersom 1050 kr ska räcka mig till mat. :(



Skulle vara jätte roligt om jag vann paketet...:)

[email protected]

#36 - Amanda

Vi har två blöjbarn och har alltid enbart använt Libero. Dom funkar kalasbra här hemma och limited edition-blöjorna är alltid extra populära. :) Både av mig och barnen. :))

#37 - renee

Kul att du har tävlingar tycker jag,men framför allt en bra blogg-inspirerar mkt med alla fina recept.Ha en underbar sommar:-)

#38 - Catrin

Jag vill gärna vinna dessa snygga blöjor med tatueringsmotiv på så att vår lilla plutt kan få matcha pappa som har massa skojiga färgglada apor tatuerade längs armarna! :D

#39 - Sara

Denna tävling är perfekt för oss eftersom vi verkligen tycker om liberos produkter. Just nu avverkar sonen både blöjor, t-shirts och duscholja i en rasande fart... Men skitiga barn hör väl sommaren till;)

#40 - liselotte

Är gärna med och tävlar! Skulle vara perfekt att vinna detta fina paket, skulle då ge det till min dotter och hennes son. De flyttar nu på fredag till en ny lägenhet och då blir det ju lite extra kostnader vid en flytt, skulle passa perfekt med detta paket då. Passar väldigt bra med utlottningsdag och flytt, 1 Juni båda två.

Ha det gott, Liselotte

#41 - Elin

En perfekt tävling med nånting som vi faktiskt behöver :) Två tvillingtjejer på 7 mån med myror i benen är inte alltid så lätt att byta blöjor på. Lite sponsring på blöjkontot är alltid uppskattat då det går åt en hel del :)

#42 - Therese

Skulle gärna vilja vinna detta paketet till min lille kille! Jag gillar Liberos blöjor, och skulle gärna vilja prova de andra produkterna också. Vi håller på och spara pengar för att köpa hus, och varje krona räknas! :-)

#43 - Olelsi/Nettan

Toppen paket att vinna, Ingrid skulle bli jätteglad och även jag förstås.

På kvällen när hon ska lägga sig så ska hon själv ta fram blöja, och då duger inte vad som helst beror alldeles på vilket humör hon är på. Hjärtan,ankare,fågel el bäsar. Skulle vilja se hennes ögon och få välja bland dessa. Weeee hoppas på tur!! /Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

#44 - Spacegirl

Jag vill vinna därför att det vore en bra present till min bästa kompis som har två blöjbarn. & dom ska ha det allra bästa tycker jag, Libero såklart.

#45 - Maria

Åhh så fin tävling!



Jag vill vinna för att idag är det min födelsedag OCH min lilla prins blir 10 veckor idag :-)

Kram

Maria

#46 - Herman

Hej!

Det skulle komma lägligt att vinna lite blöjor, just den här månaden fick min sambo 785 kr av försäkringskassan. Jag själv har en något större inkomst. Att föräldrarna har lite pengar skiter barnet i och bajsar på som vanligt. Vi räknar varje slant just nu, så ett litet bidrag iform av blöjor och babyvård skulle komma väl till pass.

#47 - Jessica Anderberg

Undra om det är försent för att tävla... Men chansar! Hade vart väldigt skoj och få vinna något av dem fina grejerna :) håller tummar o tår! Whoop Whoop! Trevlig helg! Jessica

#48 - Jessica Argus Turesson

Hoppas det inte är försent att vara med och tävla. Det vore en super bra present till mina barn.
Jessica