bambi

Lite Odd Molly skvaller på morgonen....

Idag har jag inte kombinerat någon fantastisk outfit, utan bara tagit på mig min 327:a och ett par jeans. Jag fick höra att 327:an inte kommer att komma till våren, så om man gillar den så ska man nog köpa på sig några stycken nu under hösten!

Och om man gillar Livealotens broderier på ryggen så ska man också köpa på sig nån extra eftersom när den kommer till våren så kommer det vara utan den fina blomman på ryggen.

Skvallret kommer från DeepFlings blog.
#1 - Katinka

Mmm, jag har också sett det och hade tänkt köpa på mig någa 327:or. Livealoten gilar jag faktist inte alls, men 327:an är fin. Tänkte nog slå till på 2 stycken nu. Gillar däremot vårens tunnare bomullsmaterial bättre än höstens så lite synd är det att den inte kommer med nästa år.

#2 - Natascha

Lite synd att broderiet på Livealoten ska tas bort. Den är så vacker. Broderiet är ju det som gör blusen.

#3 - Malin

Håller med Natascha där ang broderiet på ryggen. Då får man kanske passa på att köpa nån fler då som du sa /Malin