bambi

I'm waiting for...

Dessa tre plaggen väntar jag på, ur vårkollektionen...


Sen måste jag även ha någon ur deras Cupcake serie, för dom är ju så underbara. Och så märkte jag att jag knappt har några Odd Molly klänningar, mest tunikor och koftor, när jag gjorde en inventarie av mina Mollysar, så någon klänning skulle vara trevligt också.

Sen brukar man alltid hitta en massa godbitar när man provar Odd Molly-plagg, för oftast är kläderna 1000 gånger snyggare på!

Så än så länge har jag inte köpt något ur vårkollektionen... men den som väntar på något gott..  :)

Ni har väl inte missat hela listan på alla svenska webbutiker som säljer Odd Molly? Den finns här.

#1 - Mirva

Cupcake serien är finfin men tyvärr har jag bara negativ erfarenhet av deras mjuka bomull, brukar bli nopprigt inom ett par tvättar.

#2 - Katinka

Jättefina Mollysar du väntar på! Men det är ju som du säger också. Man har ett par plagg man väntar på och sedan så hittar man alltid fler ändå. Jag väntar som sagt på en klänning och några fina toppar. Kanske en tunika för det har jag ont om i min garderob. Har faktiskt bara en och sedan lite blusar, men en tunika vore fint. Jag älskar dock kjolar och klänningar mest...