bambi

Odd Molly - för 2 år sen

För exakt två år sen så skrev jag ett blogginlägg om mina favoriter från den då nya vårkollektionen, Amore Spare Integritas. Ni ser dom här ovanför.

Jag var väldigt kär i dom doppfärgade kjolarna och klänningarna som kom då, men det blev faktiskt inget köp. Däremot så köpte jag den rosa koftan och det gråa linnet. Och sen lite annat som inte fanns bland mina första favoriter. Det brukar ju alltid bli så, att man ändrar favoriter när man har provat och tittat på alla bilder flera gånger. Och speciellt när man ser vad andra köper, då är det väldigt lätt att känna att "en sån måste jag också ha!".

Hela min Odd Molly historia hittar ni här.
Mina vårfavoriter för i år hittar ni här.
#1 - mariana DG

du jobbar med oddmolly eller något sådant om jag förstått det hela rätt ? vet du isåfall vart jag kan få tag på en odd molly Nylon hooded pile (rosa)