bambi

Två vinnare
Här kommer dom två första vinnarna under Maxomorraveckan. Fortsätt och tävla! Idag kan ni vinna jättefina velourbyxor, kika in under kategorin TÄVLINGAR eller scrolla neråt.

Vinnaren av traktor t-shirten i måndags blev:

Natosh  om Maxomorravecka (dag 1): Vinn den populära traktor t-shirten:
Jag handlar vid behov, men fönstershoppar desto oftare.

Ofta håller jag till vid rea-hörnet och köper ofta för stora kläder till nästa år. Till exempel har jag redan köpt vinterkläder till nästa vinter, bara att hoppas att de växer enligt planerna.


Vinnaren av elefant t-shirten i tisdags blev:

Malin L 
om Maxomorravecka (dag 2): Vinn den fina elefant t-shirten:
Hej
Jag tycker inte om tryck på kläder, men det får gärna vara roliga mönster i starka färger med djur och annat som barnen kan relatera till. Jag saknar kläder som inte har stora tryck utan är neutrala i roliga färger.
Malin L