bambi

Jag fick trevligt besök idag!


Apan och LadyDahmer tittade förbi idag och åt Snickers-kladdkaka och drack lite olika kaffesorter från vår Tassimo. Apan hade med sig vackra blommor från sin uteplats, så sommarkänslan kanske kan dröja sig kvar lite lite till...

Jag som inte dricker kaffe tycker att det är lite roligt att kunna bjuda vänner på kaffe och lite roliga sorter dessutom. Min egna kaffemenyn följde med Tassimon till och med:




Jag ska ta och prova några sorter jag med... Den där Latte Macchiato eller Cappuccinon verkar vara rätt så okej...
#1 - Vargan

Hur sjutton har du råd med Odd Molly kläder? Är själv småbarnsmorsa och får vara glad om jag kan unna mig ett par strumpbyxor från Ica maxi!

#2 - zandra

okej vad ska du göra ikväll?

#3 - Jyoti

Jag är så avundsjuk på din Tassimo!! Är du nöjd med den? Vi har länge velat köpa en espressomaskin till oss själva, men kanske skulle man satsa på en Tassimo istället? :-)