bambi

Sammanfattning av Odd Mollys hudvårdsserie

Så här fint uppdukat var ett bord med alla produkter i hudvårdsserien när jag var på lanseringen.


Jag är så otroligt glad och tacksam att jag har fått chansen att prova och recensera hudvårdsserien före alla andra. Jag trodde aldrig att min lilla blogg skulle ge mig såna här möjligheter! Men det är tack vare er, mina underbara bloggläsare som jag fick denna möjlighet. Tusen tack till er alla!

Trogen Odd Molly fan som jag är, så måste jag säga att jag är inte besviken över hudvårdsserien (men så är jag inte en sån subjektiv kritiker heller). Det enda som jag saknar är en body scrub, men annars är jag supernöjd!

Jag var först lite besviken över doften, att det inte var samma doft som kläderna har. Men för varje gång jag har använt produkterna så har jag blivit mer och mer kär i doften och nu gillar jag den skarpt. Sambon gillade den massor också (och han brukar vara rätt så kritisk när det gäller dofter), han gillade att det inte luktade så mycket om produkterna... det blir ingen "billig-stink-parfym-varning". Doften känns exklusiv.

Alla förpackningar är förstås också förstklassiga, här har det inte ens snålats någonstans! Man vill spara alla kartonger och visa upp dom i bokhyllan eller nåt... så fina och läckra!

Hela serien kompletterar varandra och den känns så genomtänkt och genomarbetad. Precis som med kläderna så känner man all kärlek och omsorg dom har lagt ner.

Även om jag älskar hela serien så har jag vissa favoriter som jag bara inte kommer kunna vara utan, här är min ranking:
(Klicka på länkarna för att komma till recensionen av just den produkten.)

1.) All over me - body butter
Min absoluta favorit, utan tvekan.

2.) Make me fly - body oil
Bästa massageoljan som finns, ett måste att ha hemma.

3.) My skin loves me - body lotion
Kommer att användas varje dag här hemma

4.) My hands love me - hand cream
Bor numera i min handväska.

5.) I'm in heaven - bath foam
Jag älskar att bada, så denna lyxiga badskum kommer vara ett måste här hemma.

6.) My lips love me - lip balm
Lagom mycket färg och perfekt för att få pussvänliga läppar.

7.) My body loves me - shower gel
Ger det där lilla extra när man duschar.

8.) My dream lather - soap bar
Perfekta prydnadssaken på handfatet.

#1 - Anonym

Jag säger bara VILL HA!!!

Kommer du lotta ut någon av produkterna nån gång tro?

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Anonym: Känns lite konstigt att lotta ut saker som jag har använt?? Vem är intresserad av begagnade hudvårdsprodukter, liksom?



(Jag har ju varit tvungen att använda alla produkter för att kunna recensera dom och jag fick ju produkterna just för att recensera dom...)

#3 - Fia

Åh! vet du var man kan köpa dessa produkter, speciellt läppbalsamet? Gärna någon annan butik än Odd Molly då jag inte var den butiken finns. Kan man kanske beställa på nätet? :)

#4 - remy

Hej



Undrar om hand cremen doftar likadant som body butter & body lotion?



Ha en bra dag.